|
|
||||
|
||||
![]()
Source Image Comics
![]() ![]() ![]() Arriving: April 9, 2025 Lunar Code: 0225IM351 Age Rating: T+ Cover price: $3.99 The explosive second year of the hit series begins here! GEIGER comes face to face with the unstoppable power of ASHLEY ARDEN, THE GLOWING WOMAN. Can he learn to control his abilities as she has, or will his growing power doom him and everyone he holds dear? Meanwhile, THE CUSTODIAN returns—alive and more dangerous than ever. But what’s his connection to JUNKYARD JOE, and why is he back now? Secrets unravel, and the stakes have never been higher! Writer Geoff Johns Artists Gary Frank, Brad Anderson Cover A Gary Frank, Brad Anderson Cover B Joe Prado, Wes Dzioba Cover C Sean Von Gorman ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
J'étais bloqué dans la lecture de cette série car j'avais loupé la mini Ground Zero qui a été publiée avant l'ongoing et je viens de voir qu'elle sera publiée dans le troisième tp.
|
|
|||
|
|||
Hâter d'en savoir plus
![]() |
|
||||
|
||||
Ca y est, je suis à jour!
Dans combien d'épisodes vont-ils se mettre dessus? ![]()
|
||||
|
||||
Malgré une belle hype, je n'avais pas été si emballé que ça par le premier arc que j'avais trouvé finalement trop facile, convenu avec pas mal de petits raccourcis qui vont bien ici et là. J'avais eu du mal à m'y immerger totalement.
Cela donne quoi cette suite? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Geiger #7 | scarletneedle | Singles | 1 | 15/09/2024 14h40 |
Geiger #6 | scarletneedle | Singles | 0 | 16/08/2024 16h19 |
Geiger #5 | scarletneedle | Singles | 1 | 20/07/2024 05h05 |
Geiger #4 | scarletneedle | Singles | 0 | 01/07/2024 18h42 |
Geiger #1 | scarletneedle | Singles | 39 | 20/04/2021 09h41 |