|
|
||||
|
||||
![]()
Source Adventures In Poor State
![]() ![]() ![]() THE KING OF DEATH! Are you fanged, or are you food? The world is divided into humans and vampires – and Blade, the one who walks between them both… and kills with equal impunity. After reading from the cursed Darkhold, Blade and a cadre of other heroes were meant to enter Chthon’s dimension and stop the ancient god from destroying the Multiverse. But reading the book has changed all their lives and histories… and for Blade, the consequences are far-reaching. Vampires rule the world, and he rules over them all. But there are some heroes left – and Blade is not as omniscient as he thinks. Written by Daniel Kibblesmith Art: Federico Sabbatini Color: Rico Renzi Letters: Clayton Cowles Cover: Juan Ferreyra Release Date: October 27, 2021 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Boah, c'est un vampire Amadeus Cho?
|
|
||||
|
||||
Si les one-shots Darkhold suivent celui sur Iron Man, ce sont plus des récits sur des visions cauchemardesques des personnages, que ces derniers ont après avoir lu le Darkhold, que des histoires en continuité pure.
|
|
||||
|
||||
Ah les malins, pour faire le pont entre WandaVision et le multiverse.
|
|
||||
|
||||
aaaaaAAAAAaaaaaAAAAAAh
![]() |
|
||||
|
||||
Ouaip.
Je ne sais pas si ça avait été annoncé, mais je ne l'ai pas vu venir à la lecture de Darkhold : Iron Man #1. Une bonne surprise, doublée en plus d'un récit bien rude et macabre. Un beau prélude à Halloween. |
|
||||
|
||||
J'aime beaucoup la 3ème couverture, avec Blade sur le trône. La colorisation du personnage me rappelle Frisano.
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
The Darkhold: Black Bolt #1 | scarletneedle | Singles | 6 | 22/10/2021 20h40 |
Darkhold: Iron Man #1 | scarletneedle | Singles | 0 | 08/10/2021 19h42 |
The Darkhold Alpha #1 | scarletneedle | Singles | 1 | 23/09/2021 22h23 |