|
|
||||
|
||||
![]()
Source Comic Book
![]() JOE KELLY (W), CHRIS BACHALO (A) Cover by DAVID FINCH WRAPAROUND VARIANT COVER BY CHRIS BACHALO DIE-CUT COVER BY CHRIS BACHALO HIDDEN GEM VARIANT COVER BY LARRY LIEBER PREMIERE VARIANT COVER BY DAVID FINCH VARIANT COVER BY ALEX ROSS VIRGIN VARIANT COVER BY ALEX ROSS VARIANT COVER BY SKOTTIE YOUNG VARIANT COVER BY GREG LAROQUE VARIANT COVER BY ADAM KUBERT BUCKLE UP, TIGER! Get ready for the most action-packed, pulse-pounding, adrenaline-pumping comic OF ALL TIME! As the name implies, once you read page one, panel one, SPIDER-MAN DOES NOT STOP! A mystery at Empire State University thrusts Spider-Man into an adventure that starts in uptown Manhattan and will take him around the world, pitting him against Marvel Universe villains old and new and give you a Spider-Man adventure (and Spider-Man) the likes of which you've never seen. 40 pages, $4.99. ![]() ![]() ![]() Une interview de Joe Kelly : ici.
|
||||
|
||||
Et du coup, plus d'Eaglesham alors?
La tête sur la première case fait un peu peur quand même. |
|
||||
|
||||
Dans l'interview, Joe Kelly précise qu'il dessine la back-up du #1.
Sinon, pas trop convaincu par le pitch. Et pas trop par Bachalo, non plus, du reste. Par ailleurs, je remarque que les sollicits de mentionnent pas de date de sortie ![]() Dernière modification par Gassian ; 03/02/2021 à 22h28. |
|
||||
|
||||
pas convaincu non plus... et Bachalo nous a habitué à largement mieux
![]() |
|
||||
|
||||
C'est moi ou Peter Parker a des faux airs d'Adam Driver ?
|
|
||||
|
||||
Source Newsarama
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (W) Joe Kelly (A) Chris Bachalo, Tim Townsend, Marcio Menyz, Dale Eaglesham (CA) David Finch Must opt-in to party to receive party related promo material and party related variants. Please see future Marvel Mailers and Diamond Daily stories for more inf In Shops: Mar 10, 2021 SRP: $4.99 ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ca devait démanger Marvel que le #1 sorte après 1 an pour lâcher la purée niveau Variant Covers...
![]()
|
||||
|
||||
Ce qui me dérange encore plus que le nombre infini de variant cover, c'est la tête de Parker qui est complétement ratée.
|
|
||||
|
||||
Pour le coup, j'espère que Panini ne l'intègrera finalement pas au softcover et le sortira directement en 100%.
Que je puisse tranquillement faire l'impasse dessus. ![]() |
|
||||
|
||||
bon... il y a un combo, contre le Peter de Ditko et Romita Père ?
Car en regardant les divers dessinateurs sur le Run de Spencer (Feirera ,Vincentini et Gleason en tête) ils changent tous les t^te de notre Parker
|
||||
|
||||
Camuncoli ! Reviens !
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Spider-Man Annual #1: Peter Porker, the Spectacular Spider-Ham | Dhargo | Singles | 3 | 06/07/2019 15h23 |