|
|
||||
|
||||
![]()
Source Twitter
![]() A new foe called the Mirror has joined the Dark Knight’s rogues gallery-but is there more to this villain than meets the eye? Or is he simply a reflection of the world around him? As the Bat-Family find themselves on the run from the Mirror’s army, Damian Wayne lurks in the shadows, plotting his next move in a cat-and-mouse game between father and son that can only end in disaster! Written by Peter J. Tomasi Pencils Bilquis Evely Inks Bilquis Evely Colored by Mat Lopes Cover by Bilquis Evely Mat Lopes Genres Superhero About Book Page Count 21 Pages Print Release Date November 10 2020 ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ca fait quelques stand-alones d'affilée (le précédent était par Nicola Scott, une autre femme) et oui, c'est toujours joli avec Bilquis Evely.
|
||||
|
||||
Par contre, rien à voir, mais ça me fait toujours tiquer quand ils précisent (inutilement, comme ici) "Story and words"… Peuvent pas se contenter de marquer Writer quand c'est le même gars qui gère tout !!!! Après tout ils mettent bien "Artist" quand ce dernier (ou cette dernière) dessine et encre…
Mon petit haussement d'épaule du jour ![]() Dernière modification par FredGri ; 06/11/2020 à 20h19. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Detective Comics #992 | scarletneedle | Singles | 1 | 13/11/2018 17h47 |
Detective Comics #948 | scarletneedle | Singles | 7 | 07/03/2018 17h59 |