|
||||
|
||||
![]()
Source Dark Horse
![]() ![]() ![]() All-new series from New York Times bestselling author Mark Millar! The world has been overrun by a vampire apocalypse, every man, woman and child dead except the two thousand tourists safe behind the walls and holy relics of Vatican City. But as the vampires gather in their millions outside, how long can they hold out? Because the monsters can wait forever. • Three issue series. Creators Writer: Mark Millar Artist: Per Berg Colorist: Per Berg Letterer: Per Berg Cover Artist: Per Berg, John McCrea Genre: Horror, Fantasy, Media Tie-In Publication Date: April 09, 2025 Format: FC, 40 pages; Miniseries Price: $5.99 Age range: 18+ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Une idée religieuse!
![]()
|
||||
|
||||
un style de dessin qui me fait fuir.. loin
|
||||
|
||||
Heureusement que le dessinateur sait décalquer des photos. C'est toujours ça.
Déjà que les concepts de Millar me laissent de glace, mais alors avec un dessin aussi peu abouti et maîtrisé, c'est une garantie que même gratuitement en bibliothèque, je n'y toucherai pas. |
|
||||
|
||||
C'est clair qu'à la grande époque du Millarworld, l'attrait n°1 était le défilé de superstars du dessin.
Quitely, Romta Jr, Coipel, Capullo, Immonen, etc... Là, on dégringole pas mal quand même ces derniers temps. |
|
||||
|
||||
C'est presque plus des esquisses que des dessins terminés là... j'aime toujours les histoires de Millar, mais là, c'est difficile à regarder :/
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
City Boy #5 (of 6) | scarletneedle | Singles | 2 | 12/10/2023 14h13 |
City Boy #4 (of 6) | scarletneedle | Singles | 0 | 02/09/2023 16h53 |
City Boy #3 (of 6) | Dhargo | Singles | 0 | 30/07/2023 20h14 |
City Boy #2 (of 6) | scarletneedle | Singles | 0 | 24/06/2023 20h46 |