|
||||
|
||||
![]()
Source Dark Horse
![]() ![]() The Eisner Award–winning superhero saga is back in this earth-shattering story that’s essential for all superhero and Jeff Lemire fans! With crime in Supertown out of control, insect gumshoe Inspector Insector sets out to discover what’s driving it, while former Black Hammer, Lucy Weber, tries to uncover the motivations of a new political force. Black Hammer: Spiral City is the next era of the Black Hammer Universe; an seven-issue dystopian event series by Jeff Lemire and Teddy Kristiansen. Creators Writer: Jeff Lemire Artist: Teddy Kristiansen Colorist: Teddy Kristiansen Letterer: Nate Piekos Cover Artist: Teddy Kristiansen, Dan Orgilll Genre: Science-Fiction, Fantasy Publication Date: January 22, 2025 Format: FC, 32 pages; Miniseries Price: $3.99 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
J'avais oublié que Black Hammer se poursuivait, et je suis vraiment surpris par l'approche graphique de cette mini... c'est vraiment très très spécial, très underground là comme style.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Black Hammer: Spiral City #2 | scarletneedle | Singles | 0 | 12/12/2024 19h27 |
Black Hammer: Spiral City #1 | scarletneedle | Singles | 0 | 06/11/2024 22h28 |
Black Hammer/Justice League: Hammer of Justice! #5 | scarletneedle | Singles | 0 | 31/10/2019 11h17 |
Black Hammer/Justice League: Hammer of Justice! #4 | scarletneedle | Singles | 0 | 01/10/2019 23h41 |
Black Hammer/Justice League: Hammer of Justice! #3 | scarletneedle | Singles | 2 | 08/09/2019 12h10 |