|
||||
|
||||
![]()
Source Marvel
![]() [QUOTE][Just now at the Marvel Fanfare Panel with C.B. Cebulski at New York Comic Con, the Marvel Comics Editor in Chief was joined by best-selling artist Steve McNiven (CIVIL WAR) and New York Times best-selling author Charles Soule (STAR WARS) to reveal an epic new Daredevil limited series launching next year: DAREDEVIL: COLD DAY IN HELL. DAREDEVIL: COLD DAY IN HELL will mark McNiven’s first major Marvel Comics work in nearly a decade. Joining him is no stranger to Hell’s Kitchen—Charles Soule, who had a classic run on DAREDEVIL in 2015. Following their acclaimed work together on DEATH OF WOLVERINE, this superstar creative team reunite for a bold vision of Daredevil in the same spirit as what McNiven did with Old Man Logan. Set in a Marvel Universe future on the brink of collapse, the series introduces a grizzled, older version of Matt Murdock. Years into the future, a powerless Matt Murdock is no longer Daredevil, but he’s still the Man Without Fear! Doing whatever he can to help those in need in a city broken beyond repair, he’ll finally be able take the fight to where it matters most when something catastrophic happens causing his powers to miraculously return. With no one by his side, Daredevil has little chance against the evil permeating every corner until Captain America entrusts him with a mission to safeguard the world’s only hope… by CHARLES SOULE & STEVE McNIVEN On Sale April 2024/QUOTE] ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Mais qui a demandé le retour de Soule sur DD?
|
|
||||
|
||||
Il a dû la vendre pour cela justement...
![]()
|
||||
|
||||
On m'aurait dit "devine le dessinateur", j'aurais dit sans hésitation Kaare Andrews.
|
|
||||
|
||||
un hommage du Elektra Lives Again de Miller ?
|
||||
|
||||
Pour l'instant on ne voit pas Carmen Cru sur ces planches.
![]() |
|
||||
|
||||
On dirait que Steve McNiven a cloné le style de Frank Miller sur Elektra Lives Again en effet. Et les couleurs rappelent aussi le style de Lynn Varley.
|
|
||||
|
||||
Retour de soule, retour de loeb??? qui a fait un pacte avec satan??
|
|
||||
|
||||
McNiven aime ce genre d'hommage graphique. Dans Return of Wolverine, déjà avec Soule, il avait adopté un style qui lorgnait du côté de Windsor-Smith.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
![]()
|
||||
|
||||
Le temps d'une mini, j'avoue que ça m'intéresse.
|
||||
|
||||
Ah mais moi aussi!
Même si Soule m'a fait très vite arrêter la série Daredevil quand il était dessus, malgré un Ron Garney comme toujours impeccable! |
|
||||
|
||||
c est la seule partie de la série que je n ai pas (lu mais pas achetée en physique) avec la partie inedite en VF de oneil mais que je compte acheter
|
|
||||
|
||||
Il y a peu, j'ai décidé d'arrêter de lire les séries régulières de Marvel (à part Fantastic Four), comme je l'avais fait il y a longtemps pour DC. Je me concentre uniquement sur les LS et celle-ci m'intéresse vraiment ! La proposition graphique est très intéressante.
|
||||
|
||||
Windsor-Smith étant plus dur à imiter que Miller, la ressemblance était moins évidente.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Cold spots #4 (of 5) | Fletcher Arrowsmith | Singles | 0 | 20/11/2018 22h55 |
Cold Spots #1 | scarletneedle | Singles | 3 | 10/06/2018 22h55 |