|
||||
|
||||
![]()
Source AIPT
![]() BATMAN VS. MYSTERY INC. IN A SLEUTHING SHOWDOWN! Mystery Inc. loves looking for clues… so when the Huntingstun Library sets up a sleuthing competition with a huge prize, they are determined to win — Scooby snacks aren’t free, after all. But every time they’re about to complete a level, Batman foils them! Is he also vying for the prize? Does the Batmobile need an upgrade? Or are the teens tangled up in a master villain’s master plan? Writer: Amanda Deibert Artist: Dario Brizuela, Franco Riesco Release Date: June 4, 2024 ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
j'aime bien cette série... et depuis quelques temps on a une rotation plus importante de scenaristes (en plus de Sholly Fisch et Iban Cohen)
|
||||
|
||||
J'aime bien aussi.
![]()
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
The Batman & Scooby-Doo Mysteries #3 | scarletneedle | Singles | 0 | 01/03/2024 19h48 |
The Batman & Scooby-Doo Mysteries #2 | scarletneedle | Singles | 0 | 02/02/2024 20h27 |
The Batman & Scooby-Doo Mysteries #11 | scarletneedle | Singles | 0 | 06/08/2023 18h20 |
The Batman & Scooby-Doo Mysteries #9 | Dhargo | Singles | 0 | 11/06/2023 16h36 |
The Batman & Scooby-Doo Mysteries #8 | Dhargo | Singles | 1 | 13/05/2023 12h32 |