|
|
||||
|
||||
![]()
Source AIPT
![]() ![]() ![]() ![]() IT’S ALL-OUT CHAOS IN THE ACTION-PACKED FINALE AND THE HITS ARE COMING FROM ALL SIDES! Fire and Ice’s pasts have come back to bite them (literally!) and the fate of Smallville itself hangs in the balance! Will the power of their friendship and superheroic prowess be enough to rally locals and villains alike in an effort to save the Superman’s hometown? Or are there some messes that are simply too disastrous to ever clean up? Writer: Joanne Starer Artist: Natacha Bustos Release Date: February 6, 2024 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Une des meilleures mini-séries de 2023!
|
||||
|
||||
C'est marrant tu me fais penser à un gars qui disait ne pas vouloir d'intéresser à cette mini.
|
|
||||
|
||||
Pire swipe ever! Dodson est à Hughes ce que Canada Dry est à la Guinness. ![]() |
|
||||
|
||||
Oh bien vu!
![]() |
|
||||
|
||||
Et j'ai bien fait de changer d'avis après les retours du #1. ^^
Autant il y a des trucs que je regrette de faire/d'avoir fait (style Speed Force ![]()
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Fire & Ice: Welcome to Smallville #5 (of 6) | scarletneedle | Singles | 1 | 20/12/2023 22h22 |
Fire & Ice: Welcome to Smallville #4 (of 6) | scarletneedle | Singles | 1 | 02/12/2023 15h54 |
Fire & Ice: Welcome to Smallville #3 (of 6) | scarletneedle | Singles | 1 | 05/11/2023 14h23 |
Fire & Ice: Welcome to Smallville #2 (of 6) | scarletneedle | Singles | 2 | 29/09/2023 21h09 |
Fire & Ice: Welcome to Smallville #1 | scarletneedle | Singles | 2 | 03/09/2023 07h12 |