|
|
||||
|
||||
![]()
Source AIPT
![]() IT ALL GOES HAYWIRE! Robin’s reeling after a battle against Haywire’s Anti-Titans doesn’t go as planned, and a confrontation with his biggest stan, Kid Flash, reveals how Batman’s protégé really feels about his role as a leader. Robin sees he must make a big move to earn back his teammates’ trust—and shares a super-secret! Meanwhile, Speedy shoots his shot with Donna, but is rebuffed… Could Wonder Girl have eyes for another superhero in the making? Writer: Mark Waid Artist: Lupacchino Release Date: November 14, 2023 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Fight, Wally!
![]()
|
||||
|
||||
Un petit regret de mettre lancé dans cette mini, au bout de trois épisodes que j'ai lu je n'ai rien trouvé d'excitant, et même pire c'est presque en inadéquation avec ce que j'attendais des aventures des Titans à leurs débuts.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
World’s Finest: Teen Titans #4 (of 6) | scarletneedle | Singles | 1 | 07/10/2023 16h48 |
World’s Finest: Teen Titans #3 (of 6) | scarletneedle | Singles | 0 | 08/09/2023 22h11 |
World’s Finest: Teen Titans #2 (of 6) | scarletneedle | Singles | 0 | 04/08/2023 19h49 |
World’s Finest: Teen Titans #1 | EsseJi | Singles | 21 | 16/04/2023 09h50 |