|
|
||||
|
||||
![]()
Source AIPT
![]() DETECTIVE VS. DEMON! An Azmer demon is tethered to Batman! Now it’s up to Bruce’s inner demons to save him from this very real one…but what about the Barbatos entity that’s been lurking beside them? Is it the real Barbatos or simply a figment of Batman’s internal struggles, and more importantly…whose side is it on? Writer: Ram V Artist: Dustin Nguyen Colors: John Kalisz Letters: Ariana Maher Release Date: September 26, 2023 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Nguyen sur des intérieurs DC, ça lui va toujours bien!
![]()
|
||||
|
||||
C'est trop long, j'en peux plus d'accumuler les numéros. Et on est seulement à l'acte II Part I, jusque combien?
|
|
||||
|
||||
Le #1100?
![]()
|
||||
|
||||
J ai décroché il y a quelques temps. C est long, pas fantastique et à chaque préviens j ai l impression qu il y a un nouveau dessinateur.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Detective Comics #996 | Dhargo | Singles | 1 | 15/01/2019 20h22 |
Detective Comics #973 | scarletneedle | Singles | 3 | 23/01/2018 14h08 |