|
|
||||
|
||||
![]()
Source Graphic Policy
![]() ![]() (W) Collin Kelly, Jackson Lanzing (A/CA) Carmen Carnero, Nolan Woodard (CA) Simone Bianchi Steve Rogers tracks the mysterious organization known only as the Outer Circle to a lab in the heart of a volcano, where the original creator of the shield left behind a dire message. But the Outer Circle isn't going to let the information go without a fight. Who - or what - is the Redacted? And will Steve survive long enough to find out? Meanwhile, Bucky Barnes finds himself in a high-stakes battle with none other than the Dryad herself...Peggy Carter! RATED T+ In Shops: Aug 10, 2022 SRP: $3.99 ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
je viens de remarquier que c est la série de Sam qui a le legacy number
|
|
||||
|
||||
Car sortie en 1er?
|
||||
|
||||
Surement
|
|
||||
|
||||
La réplique sur Logan qu'on voit dans cette preview a faillit me faire sortir de ma lecture.
Il faut croire que Uncanny X-Men #268 dérange dans la continuité, dommage pour un épisode qui est fan-favorite. D'autant plus dommage pour des scénaristes qui tentent leur plot sur l'histoire revisitée de Cap, en intégrant des éléments de précédents runs. |
|
||||
|
||||
franchement je penche plus pour une erreur..
et le fan favorite c est bien pour les dessins car l aventure est assez anecdotique et quel bazar ca a foutu pour widow... obligé d inventer du clonage, des serums de jeunesse... (la lubies de Claremont..) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Captain America: Sentinel of Liberty #1 | Fred le mallrat | Singles | 15 | 14/07/2022 08h03 |
Captain America: Sentinel Of Liberty #2 | scarletneedle | Singles | 3 | 30/06/2022 20h43 |
Generations: Sam Wilson, Captain America & Steve Rogers, Captain America #1 | scarletneedle | Singles | 5 | 21/09/2017 13h47 |