|
||||
|
||||
![]()
Source Comics Beat
![]() RAINBOW ROWELL (W) • ROGÊ ANTÔNIO (A) Cover by JEN BARTEL VARIANT COVER BY RUSSELL DAUTERMAN SPIDER-MAN VARIANT COVER BY TBA • Super Fight Club is here and She-Hulk isn’t going to break the rules. • Good thing Rainbow and Rogê are going to break the first rule and talk about it just for you. • Jennifer Walters never promised (us) not to break rules at her day job. Rule #1? No super hero clients. • She did promise her boss, though, so… 32 PGS./Rated T+ …$3.99 ![]() ![]() ![]() ![]() Une interview de Rainbow Rowell : ici.
|
||||
|
||||
Prévu pour avril, hein...
|
||||
|
||||
C'est Volcana qui assiste au combat?
|
|
|||
|
|||
C'est moi où on ne sait plus traiter She-Hulk que sur l'angle de la dérision et humoristique ?
Voir les super héros débarquer comme cela dans le cabinet me sort complètement de mon envie de lire cela. |
|
||||
|
||||
La dernière série était sur le deuil et la folie destructrice, donc si, il y a des choses qui sont tentées, mais si l'éditeur décide de revenir à l'angle de l'humour c'est que c'est celui qui marche le mieux pour le perso.
Surtout qu'ici le background du perso est fortement en hommage aux runs de Byrne et Slott. |
|
||||
|
||||
Et pis la série TV va par là donc...
![]()
|
||||
|
||||
Source Graphic Policy
![]() ![]() ![]() (W) Rainbow Rowell (A) Roge Antonio, Rico Renzi (CA) Jen Bartel, Russell Dauterman, Chrissie Zullo • Super Fight Club is here and She-Hulk isn't going to break the rules. • Good thing Rainbow and Rogê are going to break the first rule and talk about it just for you. • Jennifer Walters never promised (us) not to break rules at her day job. Rule #1? No super hero clients. • She did promise her boss, though, so... RATED T+ In Shops: Jun 29, 2022 SRP: $3.99 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Il est bon ce Maresca!!!
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Generations: Banner Hulk & The Totally Awesome Hulk #1 | scarletneedle | Singles | 1 | 31/07/2017 17h48 |