|
||||
|
||||
![]()
Source AIPT
![]() ![]() ![]() A Nightwing and Wally West story, part 1 of 2! When it’s easier to go buy bagels as Nightwing than as Dick Grayson because everyone is either trying to get him for his money or kill him for the price on his head, Nightwing realizes he’ll need to enlist the help of his Teen Titan friends as his bodyguards, and the first to volunteer is of course his best friend…Wally West, a.k.a. the Flash! Written by: Tom Taylor Art by: Geraldo Borges, Adriano Lucas U.S. Price: 3.99 On Sale Date: Mar 15 2022 Page Count: 32 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Même les fill-in sont classieux, va-t-on un jour trouver à redire à ce run?
|
|
||||
|
||||
Adriano Lucas y est pour beaucoup.
Une petite nomination aux Eisner pour lui?
|
||||
|
||||
C'est vrai qu'il en est pour beaucoup pour la cohésion graphique.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Et pis ce numéro! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Un numéro qui continue de montrer le goût très sûr en matière de tee-shirts chez Dick. ^^
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Nightwing #37 | scarletneedle | Singles | 1 | 12/01/2018 18h54 |
Nightwing #33 | scarletneedle | Singles | 0 | 14/11/2017 17h47 |
Nightwing #32 | scarletneedle | Singles | 1 | 28/10/2017 17h25 |
Nightwing #31 | scarletneedle | Singles | 0 | 15/10/2017 12h12 |