|
|
||||
|
||||
![]()
Source Comics Continuum
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Written by: Stan Sakai. Art by: Stan Sakai, Ronda Pattison. Covers by: Various. Description: Presented in all-new color, the next series of classic Usagi reprints focuses on a series of important short stories from the early days of the ronin rabbit's adventures! In this first issue, "Frost and Fire," Usagi is tasked with retrieving a slain samurai's swords -- if he can solve an impossible moral quandary first! Pages: 32. Price: $3.99. In stores: January 26. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
What's Up, El Doc?
|
||||
|
||||
Tres belles couvs!!
|
||||
|
||||
tres Jolies couv...
mais je vais partir sur les tpb pour ces ré-éditions colorisées .... (j'ai les 3 premières mini colorisées en single.. )
|
||||
|
||||
C'est vraiment un bon principe que ce format, au lieu de tout rééditer c'est une sélection d'arcs par ordre chronologique, ce que j'attendais depuis des années en fait.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Usagi Yojimbo #4 | Dhargo | Singles | 0 | 05/09/2019 06h33 |