|
||||
|
||||
![]()
Source Adventures In Poor State
![]() ![]() Task Force X missed its opportunity to extract a new speedster from Teen Titans Academy, but they return with a prize just as valuable-Red X. But the tables quickly turn when it becomes apparent the Squad’s newest target may have planned his own capture. Now hunted by X, the Squad begins to drop one by one, leaving team leader Amanda Waller scrambling for bargaining chips. Written by Robbie Thompson Pencils Eduardo Pansica Inks Julio Ferreira, Joe Prado Colored by Marcelo Maiolo Cover by Julio Ferreira, Marcelo Maiolo, Eduardo Pansica Release Date: June 1, 2021 ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Eduard Pansica commence à fatiguer et ça se peut se comprendre.
Il mérite un petit break. (et ce titre est bien fun à lire)
|
||||
|
||||
Ouais très sympa c'est vrai.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Moi j'attends toujours la suite des personnage du suicide squad de Taylor
|
|
||||
|
||||
Tom Taylor a dit sur Internet qu'il parle pour les ramener quelque part, et a quelques idées.
|
|
||||
|
||||
Perso, je ne suis pas contre une petite pause avec Harley Quinn.
|
|
||||
|
||||
Oh s'ils reviennent, Harley ne risque pas d'en être car elle opère désormais à Gotham.
|
||||
|
||||
Ils disent ça depuis la fin, mais plus le temps passe et moins j’y crois.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Suicide Squad #18 | scarletneedle | Singles | 0 | 18/05/2017 22h26 |