|
|
||||
|
||||
![]()
Source DC Comics
![]() written by FRANK MILLER art by JOHN ROMITA JR. and DANNY MIKI cover by JOHN ROMITA JR. and DANNY MIKI cover by FRANK MILLER Clark Kent’s journey of self-discovery continues in the second installment of Frank Miller and John Romita Jr.’s remarkable reimagining of Superman’s origin story. This chapter takes young Clark to the Pacific coast and beyond, as he discovers a place as sensational as he is…Atlantis! There he meets new people, finds love, clashes with gargantuan beasts and discovers the man he’s meant to be. PRESTIGE FORMAT ON SALE 08.21.19 $7.99 US | 2 of 3 | 64 PAGES FC | APPROX. 8.5“ x 10.875” | RATED T+ This issue will ship with two covers. Please see the order form for details. ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
J’ai trouvé le #1 .... ennuyeux (je ne pensais pas dire cela de Miller un jour). Trop de textes et un manque de liant dans la narration.
Graphiquement : Romita Jr ne saura donc jamais dessiner des enfants (vive les grosses têtes). Pas une mauvaise lecture mais légèrement déçu. Un premier numéro timide. |
|
||||
|
||||
Source Flickering Myth
![]() (W) Frank Miller (A) John Romita Jr, Danny Miki, Alex Sinclair (A/CA) Clark Kent's journey of self-discovery continues in the second installment of Frank Miller and John Romita Jr.'s remarkable reimagining of Superman's origin story. This chapter takes young Clark to the Pacific coast and beyond, as he discovers a place as sensational as he is...Atlantis! There he meets new people, finds love, clashes with gargantuan beasts and discovers the man he's meant to be. In Shops: Aug 21, 2019 SRP: $7.99 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
J'ai quand même un peu de mal avec cette idée de vouloir faire son service militaire à Clark Kent
Mais bon ..
|
||||
|
||||
Clark non plus...
![]() Plus sérieusement, comme c'est dans l'univers de TDK que je vois bien plus politisé et militarisé que le mainstream, ça ne me choque pas plus que cela.
|
||||
|
||||
Ce qui m'épate, c'est qu'ils réussissent à lui couper les cheveux! Lui est obligé de le faire avec sa vison calorifique et un miroir.
![]() |
|
||||
|
||||
Ils expliquent qu'il a fallu plusieurs lames.
![]()
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Superman: Year One #1 | scarletneedle | Singles | 39 | 02/07/2019 23h25 |