|
||||
|
||||
![]()
Source Adventures In Poor State
![]() ![]() Written by Lee Allred, art and cover by Michael Allred, variant cover by Adam MacLean. Bug meets Boston Brand, known more commonly as Deadman, one-time circus performer turned nomadic ghost. Deadman has now become trapped in a robotic body, and Bug's chase through dimensions and realities may just be the key to breaking the spook out of his tin can. 32 pages, $3.99, in stores on September 20. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Un excellente mini-série!!
![]() Un droit d'inventaire intelligent de la part de la famille Allred.
|
||||
|
||||
Tout à fait, pleinement intégré à l'hommage à Kirby par DC, et une vraie réussite.
|
|
||||
|
||||
Il a vraiment un talent de dingue ce Allred.
|
||||
|
||||
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Bug!: The Adventures of Forager #1 | scarletneedle | Singles | 15 | 15/01/2018 22h14 |
Bug! The Adventures Of Forager #3 | scarletneedle | Singles | 0 | 07/07/2017 11h31 |
Bug! The Adventures Of Forager #2 | scarletneedle | Singles | 0 | 12/06/2017 18h07 |