|
||||
|
||||
![]()
Source Adventures In Poor State
![]() ![]() After the jaw-dropping cliffhanger of last issue, writer Steve Orlando and artist Philip Tan transport us to the frozen post-apocalyptic Russian tundra now controlled by the grizzly proletariat. Alongside his new friend, Renzi, Kamandi stumbles upon a “communi-bear” city on the brink of destruction! Can Kamandi help their ruler save the city? Or will everything come crashing down? Written by: Steve Orlando Art by: Philip Tan, Norm Rapmund Cover by: Andy Kubert Variant cover by: Philip Tan U.S. Price: 3.99 On Sale Date: Jun 28 2017 Color/B&W: Color Trim Size: Comic Page Count: 32 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
vous savez quoi ... je ne m'éclate pas tant que cela sur cette maxi. Comme si les différents auteurs n'arrivaient pas à se lâcher, à se surpasser. L'ensemble est assez bancal. Déception (même graphiquement) pour le moment à mi parcours.
|
|
||||
|
||||
On se plaignait de l'épisode de Palmiotti/Conner mais le précédent était vraiment une horreur, illisible, chiant et avec un cliffhanger too much comme on peut le voir ici dans sa suite.
|
|
|||
|
|||
Celui avec Reis ? Enorme gachi et déception. Même ressenti. Chiant et un Ivan Reis à des km des émotions qu'il peut produire avec son trait.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
The Kamandi Challenge #5 | scarletneedle | Singles | 0 | 18/05/2017 18h05 |