|
||||
|
||||
![]()
Source Comic Book Resources
![]() Jason Aaron (W), Leinil Francis Yu (A/C/VC), John Tyler Christopher (VC) * Will Leia be able to save a prison full of Imperial forces? * Or will the mastermind of the takeover strike back against the Empire? * Find out as "Rebel Jail" concludes! 32 pages, $3.99. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Jason Aaron (W), Leinil Francis Yu (A/C/VC), John Tyler Christopher (VC) * Will Leia be able to save a prison full of Imperial forces? * Or will the mastermind of the takeover strike back against the Empire? * Find out as "Rebel Jail" concludes! 32 pages, $3.99. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
décidément je ne fais pas aux previews de Yu sur Star Wars.
|
|
||||
|
||||
HAAAAAA *viens de capter un truc*
|
|
||||
|
||||
Le mystérieux bonhomme?
|
||||
|
||||
Oui, ça aurait dû être complètement évident mais j me suis fait avoir. Bien joué.
|
|
||||
|
||||
Je suis curieux de découvrir qui c'est.
La série, et Vader, sont de vraies réussites.
Modes d'affichage | |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Star Wars: Rebel Heist #1 (Matt Kindt's Star Wars) | EsseJi | Singles | 2 | 08/04/2014 12h51 |
Star Wars - The Clone Wars (Delcourt Comics) | Hilarion | Star Wars | 2 | 02/04/2013 11h51 |
Star Star Wars: Dark Times - Out of the Wilderness #5 | scarletneedle | Singles | 0 | 12/04/2012 19h27 |
Star Wars: The Clone Wars #11 -- Hero of the Confederacy part 2 | scarletneedle | Singles | 2 | 24/11/2009 13h39 |
Star wars clone wars #5 (of 6) | scarletneedle | Singles | 7 | 13/04/2009 15h55 |