Précédent   Buzz Comics, le forum comics du monde d'après. > Archives Buzz

 
 
Outils de la discussion Modes d'affichage
  #46  
Vieux 19/07/2008, 12h17
Avatar de Ben Wawe
Ben Wawe Ben Wawe est déconnecté
Dieu qui déchire sa race
 
Date d'inscription: juin 2004
Messages: 7 673
Ben Wawe met la patée à GalactusBen Wawe met la patée à GalactusBen Wawe met la patée à GalactusBen Wawe met la patée à GalactusBen Wawe met la patée à GalactusBen Wawe met la patée à GalactusBen Wawe met la patée à GalactusBen Wawe met la patée à GalactusBen Wawe met la patée à GalactusBen Wawe met la patée à GalactusBen Wawe met la patée à Galactus
[QUOTE=djsankukai;792804]Oui, ben, comme je l'ai dit, son GL est pour l'instant un gros pétard mouillé (bon, je suis en VF, j'ai pas encore lu SW qui paraît il, va me faire changer d'avis mais j'attends de voir), TT, non, ça passe pas, surtout quand tu compares à ceux de Wolfman et perez....
Et flash, j'ai bien aimé au départ, je le reconnais mais la fin de la série a été plombée (et ça, c'est vrai, ça n'a rien à voir avec johns) par les épisodes qui me manquaient en VF
Non, vraiment, pas convaincu du tout et d'ailleurs, ce qui lme met en joie, c'est que mon abonnement à DCU s'arrête enfin ce mois ci (bon, ça faisait 3 ans, je crois que là, j'ai largement laissé sa chance à la revue)...Je lirai néanmoins sinestro war, au moins les premiers, pour voir, si c'est aussi bien que ça mais ensuite, au vu des auteurs, je crains bien que ça va être l'arrêt de la revue avec TPB pour la JSA[/QUOTE]

Si tu ne juges pas Flash bon parce qu'il te manque des épisodes...je ne vois pas vraiment la logique. Pour les Titans, as-tu lu ceux de Generation DC, anciennement Semic ? Johns y a fait du bon boulot là, même si il s'est perdu sur la fin, et ça n'empêche que son Green Lantern est une des plus belles lectures DC du mois pour ma part.
T'as entièrement le droit de ne pas aimer Johns et il m'a déçu sur plusieurs titres, mais de là à espérer la fin de sa carrière...c'est un peu trop, quand même. On n'espère même pas ça pour Jeph Loeb ! (faut dire, on rigolerait beaucoup moins sans lui :D)
  #47  
Vieux 19/07/2008, 12h18
Avatar de Slobo
Slobo Slobo est déconnecté
Dieu qui déchire sa race
 
Date d'inscription: février 2005
Localisation: Malakoff (92)
Messages: 6 458
Slobo est Jack Kirby réincarnéSlobo est Jack Kirby réincarnéSlobo est Jack Kirby réincarnéSlobo est Jack Kirby réincarnéSlobo est Jack Kirby réincarnéSlobo est Jack Kirby réincarnéSlobo est Jack Kirby réincarnéSlobo est Jack Kirby réincarnéSlobo est Jack Kirby réincarnéSlobo est Jack Kirby réincarnéSlobo est Jack Kirby réincarné
J'ai bien aimer la mini sur things moi. J'ai regrété qu'elle s'arrête.
Pour TT en effet c'est et c'était mauvais, mais bon je ne suis pas objectif, j'adorais Young Justice.
Et JSA est moins bon qu'il ne fut ... Mais Johns est tous de même un sacrée bon auteur. Moi c'est bendis que j'aimerais voir arrêter. Rendez moi, les vrais Vengeurs :'(
  #48  
Vieux 19/07/2008, 12h42
Avatar de djsankukai
djsankukai djsankukai est déconnecté
L'ex plus ancien buzzuki
 
Date d'inscription: septembre 2005
Localisation: montpellier
Messages: 6
djsankukai change la caisse du Fauve
Attention, tu confonds la mini de slott qui était excellente avec la bouse de Johns, slobo
Pour Flash, c'est bien ce que j'expliquais, j'admets avoir aimé cette série mais la fin a été gâchée par les épisodes manquants, donc je la mets dans les réussites de Johns pour moi, mais ça n'en fait que 2, donc
Et bon, dire que GL est une des meilleures lectures DC, au vu du niveau de ces dernières (franchement, à part JSA et GLC, pour le moment, il n'y a rien qui me branche vraiment)...
  #49  
Vieux 19/07/2008, 13h26
Avatar de Slobo
Slobo Slobo est déconnecté
Dieu qui déchire sa race
 
Date d'inscription: février 2005
Localisation: Malakoff (92)
Messages: 6 458
Slobo est Jack Kirby réincarnéSlobo est Jack Kirby réincarnéSlobo est Jack Kirby réincarnéSlobo est Jack Kirby réincarnéSlobo est Jack Kirby réincarnéSlobo est Jack Kirby réincarnéSlobo est Jack Kirby réincarnéSlobo est Jack Kirby réincarnéSlobo est Jack Kirby réincarnéSlobo est Jack Kirby réincarnéSlobo est Jack Kirby réincarné
Je de moi m'exuse ! :oups:
  #50  
Vieux 19/07/2008, 14h16
Avatar de gillesC
gillesC gillesC est déconnecté
Kennedy outillé
 
Date d'inscription: octobre 2003
Localisation: Son Pellier.
Messages: 7 152
gillesC vise plus juste que le TireurgillesC vise plus juste que le TireurgillesC vise plus juste que le TireurgillesC vise plus juste que le TireurgillesC vise plus juste que le TireurgillesC vise plus juste que le TireurgillesC vise plus juste que le TireurgillesC vise plus juste que le TireurgillesC vise plus juste que le TireurgillesC vise plus juste que le TireurgillesC vise plus juste que le Tireur
[QUOTE=Ransom;792834]Bah ce serait pas mal que tu l'ouvres alors parce que là je vois pas trop ce que tu veux dire :huhu:[/QUOTE]

Ben, parce que Johns fait UN titre (encore plus que d'habitude) moyen en creator-owned, on nous dit ([I][B]et combien de fois[/B][/I]!) qu'il n'est pas fait pour faire du creator-owned.

Donc, soit dit en passant, une statistique de 1 sur 1, ça nous fait du 100% avec, oh, quoi, une marge d'erreur de .... 90%? :D :D

C'est comme dire en 1987 que la France ne gagnera jamais la Coupe du monde, puisqu'elle s'est vautré 3 fois sur 3 en demi-finale. Du 100% avec une marge d'erreur de ... 80%? :D

Voilà ce que cela vaut.. ;)
  #51  
Vieux 19/07/2008, 17h41
Avatar de Gassian
Gassian Gassian est déconnecté
French Ducktor
-Sentinelle du Temple-
 
Date d'inscription: mai 2003
Messages: 2 857
Gassian est agile comme SpidermanGassian est agile comme SpidermanGassian est agile comme SpidermanGassian est agile comme SpidermanGassian est agile comme SpidermanGassian est agile comme SpidermanGassian est agile comme SpidermanGassian est agile comme SpidermanGassian est agile comme SpidermanGassian est agile comme SpidermanGassian est agile comme Spiderman
[QUOTE=gillesC;792900]Ben, parce que Johns fait UN titre (encore plus que d'habitude) moyen en creator-owned, on nous dit ([I][B]et combien de fois[/B][/I]!) qu'il n'est pas fait pour faire du creator-owned.
[/QUOTE]

D'accord avec toi là-dessus. Mais en l'occurrence, c'est surtout les travaux en [I]work-for-hire[/I] de Johns qu'on évoquait.
Alors effectivement il n'en a pas fait non plus beaucoup pour Marvel mais il excelle chez DC et y a encore pas mal de projets d'envergure. Autant qu'il reste pour les mener à bien, hein.
  #52  
Vieux 19/07/2008, 21h48
Avatar de scarletneedle
scarletneedle scarletneedle est déconnecté
#TeamNoPeineàjouir
-Gardien du Temple-
 
Date d'inscription: août 2022
Localisation: Manhattan, au bout d'une toile
Messages: 58 789
scarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 fois
Source [url=http://www.newsarama.com/comics/080721-dc-solicitations.html]Newsarama[/url]

L'aperçu mensuel des sollicitations

[B]TRINITY #18-22[/B]

[img]http://i.newsarama.com/preview_images/dcnew/oct08/1/tri_cv19-20-21.jpg[/img]

Written by Kurt Busiek and Fabian Nicieza
Art by Mark Bagley & Art Thibert, Scott McDaniel & Andy Owens, Mike Norton & Karl Kesel and Tom Derenick & Wayne Faucher
Cover for issue #18 by Jim Lee & Scott Williams, #19-21 by Carlos Pacheco & Jesus Merino and #22 by Andy Kubert
Superman, Batman and Wonder Woman no more! The heroic Trinity have met their fates at the hands of their villainous counterparts in the Troika. Now the Earth trembles helplessly in the hands of the villainous group while Superman, Batman and Wonder Woman's accomplishments are being forgotten!
Issue #18 on sale october 1; issue #19 on sale october 8; issue #20 on sale october 15; issue #21 on sale october 22; issue #22 on sale october 29 • 32 pg, FC, $2.99 US


[B]DC UNIVERSE: DECISIONS #3-4[/B]

[img]http://i.newsarama.com/preview_images/dcnew/oct08/1/decision3-coversolicit.jpg[/img]

Written by Judd Winick & Bill Willingham
Art on issue #3 by Rick Leonardi; art on issue #4 by Howard Porter
Covers by Stephane Roux
The DCU's biggest heroes hunt the villain planning to assassinate the presidential candidates, but they have plenty to distract them from their mission! Some heroes have begun openly endorsing candidates, and the ensuing media frenzy forces everyone to consider what, exactly, it means for a Super Hero to take sides politically. The killer must be caught, the cameras must be faced, and everyone – even Superman – must decide where they stand.
Issue #3 on sale october 15; issue #4 on sale october 29 • 3 and 4 of 4 • 32 pg, FC, $2.99 US


[B]FINAL CRISIS #5[/B]

[img]http://i.newsarama.com/preview_images/dcnew/oct08/1/fc5coversk.155.jpg[/img]

Written by Grant Morrison
Art and covers by J.G. Jones, Carlos Pacheco & Jesus Merino
Humanity enslaved! Time shattered and bleeding! Anti-Life triumphant! Can Earth's demoralized, beaten heroes rally their scattered forces for the ultimate super-battle against the nightmare armies of Apokolips when the forces of good meet the forces of evil on the bridge to Blüdhaven? As Darkseid's presence causes reality itself to sicken and the lights to go out across the universe, as even the Guardians fall, the true power of the evil gods finally reveals itself, and a major character returns for a shocking conclusion.
Does the secret of humankind’s salvation lie in a mysterious cave painting and a bolt of lightning? Or has the Last Day come for us all?
Retailers please note: This issue will ship with two covers – one by J.G. Jones and one by Carlos Pacheco - that will ship in approximately 50/50 ratio. Please see the Previews Order Form for more information.
On sale october 29 • 5 of 7 • 40 pg, FC, $3.99 US

[B]
FINAL CRISIS: SUBMIT #1[/B]

[img]http://i.newsarama.com/preview_images/dcnew/oct08/1/final_crisis_submit_cv_1_a_fin.jpg[/img]

Written by Grant Morrison
Art by Matthew Clark & Norm Rapmund
Covers by Matthew Clark and Rodolfo Migilari
In a world overrun by Darkseid’s Anti-Life Equation and his relentless storm troopers, do you choose to SUBMIT? As the lines between Super Hero and Super-Villain become blurred, the ultimate odd couple of Black Lightning and Tattoo Man, in what could be their final adventure, battle against the odds to save a family from the great darkness.
Retailers please note: This issue will ship with two covers – one by Matthew Clark and one by Rodolfo Migliari - that will ship in approximately 50/50 ratio. Please see the Previews Order Form for more information.
On sale october 1 • 40 pg, FC, $3.99 US


[B]FINAL CRISIS: RESIST #1[/B]

[img]http://i.newsarama.com/preview_images/dcnew/oct08/1/fc_resist_cv1.jpg[/img]

Written by Greg Rucka & Eric Trautmann
Art by Ryan Sook
Covers by Ryan Sook and Rodolfo Migliari
In a world overrun by Darkseid’s Anti-Life Equation and his relentless storm troopers, do you choose to RESIST? The world’s only hope for survival depends on one-time JLA mascot Snapper Carr, Mr. Terrific, and Checkmate. With the aid of the villainous Cheetah, Snapper must rally the various factions of Checkmate and awaken an evil from a Crisis past. Could this actually be the end?
Retailers please note: This issue will ship with two covers – one by Ryan Sook and one by Rodolfo Migliari - that will ship in approximately 50/50 ratio. Please see the Previews Order Form for more information.
On sale october 22 • 40 pg, FC, $3.99 US


[B]FINAL CRISIS: RAGE OF THE RED LANTERNS #1[/B]

[img]http://i.newsarama.com/preview_images/dcnew/oct08/1/fc_red_lanterns_1b.cv_1.jpg[/img]

[img]http://i.newsarama.com/preview_images/dcnew/oct08/1/fc_red_lanterns_1b.cv_2.jpg[/img]

Written by Geoff Johns
Art and covers by Shane Davis & Sandra Hope
The prelude to “The Blackest Night” begins here!
They come from a place of great anger and hatred. They are the Red Lanterns and they will have their revenge against the greatest Green Lantern - Sinestro. That is, unless the Guardians have theirs first.
Retailers please note: This issue will ship with two covers by Shane Davis & Sandra Hope that will ship in approximately 50/50 ratio. Please see the Previews Order Form for more information.
On sale october 15 • 40 pg, FC, $3.99 US

[B]
FINAL CRISIS: LEGION OF THREE WORLDS #3[/B]

[img]http://i.newsarama.com/preview_images/dcnew/oct08/1/fclw_cv3_solicit.jpg[/img]

Written by Geoff Johns
Art by George Pérez & Scott Koblish
Covers by George Pérez
The Legion of Super-Heroes call in the reinforcements against Superboy Prime and the Legion of Super-Villains as the Crisis of the 31st Century continues. While Superboy Prime comes face-to-face with the last of the Green Lanterns, Brainiac 5 and XS attempt to ignite an electrical storm using the lightning rod, which is destined to turn the tide of the war. And what are Polar Boy, Dawnstar and Wildfire up to in the 20th Century?
Retailers please note: This issue will ship with two covers by George Pérez that will ship in approximately 50/50 ratio. Please see the Previews Order Form for more information.
On sale october 22 • 3 of 5 • 40 pg, FC, $3.99 US


[B]FINAL CRISIS: REVELATIONS #3[/B]

[img]http://i.newsarama.com/preview_images/dcnew/oct08/1/fcrev_cv3_b_solicit.jpg[/img]

Written by Greg Rucka
Art by Philip Tan, Jeff de los Santos & Jonathan Glapion
Covers by Philip Tan
The Anti-Life Equation has infected Gotham City, turning friend, foe and family into mindless slaves of Darkseid, and the might of the Spear of Destiny has left The Spectre powerless. Can The Question find the answer to restoring hope inside the one being capable of saving the world?
Retailers please note: This issue will ship with two covers by Philip Tan that will ship in approximately 50/50 ratio. Please see the Previews Order Form for more information.
On sale october 8 • 3 of 5 • 40 pg, FC, $3.99 US


[B]VIXEN: RETURN OF THE LION #1[/B]

[img]http://i.newsarama.com/preview_images/dcnew/oct08/1/vix_cv1.jpg[/img]

Written by G. Willow Wilson
Art by Cafu
Cover by Josh Middleton
On a mission against the mega-mobsters of Intergang, the Justice League makes a stunning discovery revealing the truth behind the death of Vixen’s mother. Long ago, poachers were fingered in her murder, but stunning proof arrives exposing the identity of her real killer! And the man responsible is still alive, making a vicious play for power in the homeland Vixen left years ago.
This groundbreaking 5-issue miniseries by rising stars G. Willow Wilson (OUTSIDERS: AQUAMAN/METAMORPHO, CAIRO, AIR) and Cafu (Black Panther) plunges the League’s animal-powered warrior into a deeply spiritual, but instantly deadly, quest for vengeance – and draws the League itself into the newest chapter of Intergang’s ever-expanding race for domination.
On sale october 1 • 1 of 5 • 32 pg, FC, $2.99 US

[B]
TERROR TITANS #1[/B]

[img]http://i.newsarama.com/preview_images/dcnew/oct08/1/terrortitans_cover01_600.jpg[/img]

Written by Sean McKeever
Art and cover by Joe Bennett & Jack Jadson
They stood against the Teen Titans, and now the Terror Titans spin off into their own miniseries! Clock King hatches a plan for his team of teenage legacy villains, as well as their deadly new member – the Teen Titans’ own Ravager! But if he's to succeed, Clock King must first stabilize the underground metahuman gladiator arena known as the Dark Side Club! Join TEEN TITANS scribe Sean McKeever and artist Joe Bennett (52, CHECKMATE) for a journey into the darkest, coldest and most brutal corners of the teen psyche!
On sale october 1 • 1 of 6 • 32 pg, FC, $2.99 US


[B]SUPERMAN: NEW KRYPTON SPECIAL #1[/B]

[img]http://i.newsarama.com/preview_images/dcnew/oct08/3/sm_new_krypton_spcl_cvr_fnl.jpg[/img]

Written by Geoff Johns, James Robinson and Sterling Gates
Art by Gary Frank & Jon Sibal, Renato Guedes & Wilson Magalháes, and Pete Woods
Cover by Gary Frank
Variant cover by Renato Guedes & Wilson Magalháes
A “Sightings” issue! “New Krypton” Part 1 of 9! The entire Superman franchise writing team joins forces, with art by Pete Woods and others, to formally launch the Superman event years in the making! While the current threat of Brainiac may have been forestalled in ACTION COMICS #870, the repercussions will be felt for a long, long time. Superman's greatest victory has lead to his happiest day – and his saddest. Gains are balanced by losses while Superman has to figure out what to do with 100,000 Kryptonians! Hold on to your capes as this story leads directly into SUPERMAN #681.
Retailers please note: This issue will ship with two covers. For every 10 copies of the Standard Edition (with a cover by Gary Frank), retailers may order one copy of the Variant Edition (with a cover by Renato Guedes & Wilson Magalháes). Please see the Previews Order Form for more information.
On sale october 22 • 48 pg, FC, $3.99 US


[B]SUPERMAN'S PAL, JIMMY OLSEN SPECIAL #1[/B]

[img]http://i.newsarama.com/preview_images/dcnew/oct08/3/jimmyolsensolicit.jpg[/img]

Written by James Robinson
Art by Jesus Merino
Cover by Ryan Sook
Variant cover by Kevin Nowlan
Straight from the pages of SUPERMAN, Jimmy Olsen, would-be star reporter, doggedly investigates the mystery surrounding Superman's newest foe, Atlas! But the secrets behind the titan of yore lead Olsen across the country and into great danger as he must survive attacks by none other than Codename: Assassin! And just as Jimmy is getting to the truth, he finds himself in the Midwest and seeking the aide of a hero long thought dead. This story leads directly into SUPERMAN: NEW KRYPTON SPECIAL #1!
Retailers please note: This issue will ship with two covers. For every 10 copies of the Standard Edition (with a cover by Ryan Sook), retailers may order one copy of the Variant Edition (with a cover by Kevin Nowlan). Please see the Previews Order Form for more information.
On sale october 15 • 48 pg, FC, $3.99 US


[B]JUSTICE SOCIETY OF AMERICA #20[/B]

[img]http://i.newsarama.com/preview_images/dcnew/oct08/4/jsa_cv20.jpg[/img]

Written by Geoff Johns & Alex Ross
Pencil art and variant cover by Dale Eaglesham
Cover by Alex Ross
It's the Justice Society of America vs. the Justice Society Infinity of Earth-2 with the fate of Power Girl at the center of it all! Meanwhile, Starman struggles with his returned sanity as he embarks on his true mission in our time period – one that will have vital consequences for the Crisis of the 31st century!
Retailers please note: This issue will ship with two covers. For every 10 copies of the Standard Edition (with a cover by Alex Ross), retailers may order one copy of the Variant Edition (with a cover by Dale Eaglesham). Please see the Previews Order Form for more information.
On sale october 29 • 32 pg, FC, $2.99 US
__________________
Alan Moore :
"I should just keep me mouth shut, I just upset people."
Ma galerie sur Comic Art Fans
  #53  
Vieux 19/07/2008, 21h56
Avatar de scarletneedle
scarletneedle scarletneedle est déconnecté
#TeamNoPeineàjouir
-Gardien du Temple-
 
Date d'inscription: août 2022
Localisation: Manhattan, au bout d'une toile
Messages: 58 789
scarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 fois
Un mois très intéressant où je prends tout sauf le Vixen à première vue :bave:

[B]FINAL CRISIS #5[/B] Carlos Pacheco fait aussi une couverture? il risque aussi de finir la mini-série... Bon, cela continue de bien m'exciter le bulbe

[B]FINAL CRISIS: SUBMIT #1[/B] Par Matthew Clark? je ne fais pas Huntress mais il a de bons échos en ce moment, non?

[B]FINAL CRISIS: RESIST #1[/B] Du Ryan sook!! :woot:

[B]FINAL CRISIS: RAGE OF THE RED LANTERNS #1[/B] Oh Yeah!!!!!!

[B]FINAL CRISIS: LEGION OF THREE WORLDS #3[/B] No Comment!!! :bave::bave::bave:

[B]FINAL CRISIS: REVELATIONS #3[/B] Confiance en Rucka!

[B]TERROR TITANS #1[/B] Du bon Titans?

[B]SUPERMAN: NEW KRYPTON SPECIAL #1[/B] L'évenement promis pour les 70 ans!! Vivement le panel de San Diego!!!

[B]SUPERMAN'S PAL, JIMMY OLSEN SPECIAL #1[/B] Ou comment faire oublier [B]Countdown To Final Crisis[/B]... :D

[B]JUSTICE SOCIETY OF AMERICA #20[/B] Oh le pitch!!!!
__________________
Alan Moore :
"I should just keep me mouth shut, I just upset people."
Ma galerie sur Comic Art Fans
  #54  
Vieux 19/07/2008, 21h57
Avatar de XXL
XXL XXL est déconnecté
Rédac chef de SCARCE
-Généalogiste Sénile-
 
Date d'inscription: août 2003
Localisation: Lille (le nord!)
Messages: 1 332
XXL est patriote comme captain AmericaXXL est patriote comme captain AmericaXXL est patriote comme captain AmericaXXL est patriote comme captain AmericaXXL est patriote comme captain AmericaXXL est patriote comme captain AmericaXXL est patriote comme captain AmericaXXL est patriote comme captain AmericaXXL est patriote comme captain AmericaXXL est patriote comme captain AmericaXXL est patriote comme captain America
Dc a vraiment besoin d'acheter une nouvelle fournée de dessinateurs car certains titres pourraient fair eenvie mais dés qu'on voit qui dessine... :( (Matthew Clark, Joe Bennett, Billy Tan).
Cafu ça donne quoi?
  #55  
Vieux 19/07/2008, 21h59
Avatar de scarletneedle
scarletneedle scarletneedle est déconnecté
#TeamNoPeineàjouir
-Gardien du Temple-
 
Date d'inscription: août 2022
Localisation: Manhattan, au bout d'une toile
Messages: 58 789
scarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 foisscarletneedle a battu Chuck Norris ... 2 fois
C'est Philip, pas Billy ;)

sinon ouais Cafu (à part le joueur :huhu:), si c'est bien je me laisserais peut-être tenter
__________________
Alan Moore :
"I should just keep me mouth shut, I just upset people."
Ma galerie sur Comic Art Fans
  #56  
Vieux 19/07/2008, 22h31
Avatar de Jupiter Jazz
Jupiter Jazz Jupiter Jazz est déconnecté
The Real Folk Blues
 
Date d'inscription: juillet 2007
Localisation: Serenity
Messages: 551
Jupiter Jazz change la caisse du Fauve
Faut l'arrêter là le Alex Ross avec ses covers flashy qui brulent les yeux !! >_<
J'avais pas grand choe contre lui jusque là mais mes rétines commencent à lui en vouloir...
__________________
Burn the land and boil the sea, but you can't take the sky from me.

Mes ventes v.o: http://www.buzzcomics.net/showthread.php?t=27439
  #57  
Vieux 19/07/2008, 22h49
Avatar de XXL
XXL XXL est déconnecté
Rédac chef de SCARCE
-Généalogiste Sénile-
 
Date d'inscription: août 2003
Localisation: Lille (le nord!)
Messages: 1 332
XXL est patriote comme captain AmericaXXL est patriote comme captain AmericaXXL est patriote comme captain AmericaXXL est patriote comme captain AmericaXXL est patriote comme captain AmericaXXL est patriote comme captain AmericaXXL est patriote comme captain AmericaXXL est patriote comme captain AmericaXXL est patriote comme captain AmericaXXL est patriote comme captain AmericaXXL est patriote comme captain America
Elle est pas morte Jade? Ou alors c'est Jade terre 2?
  #58  
Vieux 19/07/2008, 22h58
Avatar de The Goon
The Goon The Goon est déconnecté
couteau dans l'oeil!!!
 
Date d'inscription: octobre 2005
Localisation: Norton's Pub
Messages: 86
The Goon change la caisse du Fauve
à part Vixen,le reste me fait suffisamment baver pour que je mette la main à la poche:huhu:
__________________
" Un survivant qui n'est pas souillé par la conscience, le remord ou les illusions de la moralité, et sa perfection structurale n'a d'egale que son hostilité." ALIEN
  #59  
Vieux 19/07/2008, 23h08
Avatar de Virgule
Virgule Virgule est déconnecté
Soyouz
-Gardien du Temple-
 
Date d'inscription: janvier 2004
Localisation: Reading Brothel in Rosenstrasse
Messages: 3 315
Virgule joue à l'Homme-Taupe dans son jardinVirgule joue à l'Homme-Taupe dans son jardinVirgule joue à l'Homme-Taupe dans son jardinVirgule joue à l'Homme-Taupe dans son jardinVirgule joue à l'Homme-Taupe dans son jardinVirgule joue à l'Homme-Taupe dans son jardinVirgule joue à l'Homme-Taupe dans son jardinVirgule joue à l'Homme-Taupe dans son jardinVirgule joue à l'Homme-Taupe dans son jardinVirgule joue à l'Homme-Taupe dans son jardinVirgule joue à l'Homme-Taupe dans son jardin
VIXEN A PAS UN AIR DE halle berry ?
__________________
On débarrasse HERE ! nouveau déstockage avril 2022 !

My dead Blog !

Mes critiques après tout le monde ! 600éme !!!
TPB Waiter
  #60  
Vieux 19/07/2008, 23h19
Avatar de mr nix
mr nix mr nix est déconnecté
Pere Noel a la retraite
 
Date d'inscription: janvier 2004
Localisation: Au Red Wedding
Messages: 3 361
mr nix change la caisse du Fauve
Ne vas pas donner d'idees aux producteurs pour le film (remember Catwoman);)
__________________
When I'm good, I'm good. When I'm bad, I'm better.
 


Règles de messages
Vous ne pouvez pas créer de nouvelles discussions
Vous ne pouvez pas envoyer des réponses
Vous ne pouvez pas envoyer des pièces jointes
Vous ne pouvez pas modifier vos messages

Les balises BB sont activées : non
Les smileys sont activés : non
La balise [IMG] est activée : non
Le code HTML peut être employé : non

Navigation rapide


Fuseau horaire GMT +2. Il est actuellement 08h16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Version française #20 par l'association vBulletin francophone
Skin Design et Logos By Fredeur
Buzz Comics : le forum comics n°1 en France !