|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
![]()
Source AIPT
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Je pense passer, déjà en single c'est sûr.
|
||||
|
||||
Je suis toujours étonné de voir que le Kaiju puisse aller d'un éditeur à l'autre, quasiment simultanément.
|
|
||||
|
||||
La première mini-série était un bon blockbuster.
|
|
||||
|
||||
Justice League vs. Godzilla vs. Kong 2 | Comic Trailer | DC https://www.youtube.com/watch?v=jRjHUYS0_TM
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Disons qu'il s'agit de licences différentes... ici le Monsterverse, chez Marvel le Godzilla original. |
|
||||
|
||||
Et chez IDW?
|
|
||||
|
||||
Le Godzilla classique également ! Je répondais surtout sur la présence de Godzilla en même temps chez les Big Two, car c'est vraiment ce qui est le plus intriguant dans tout cela, au-delà du fait de l'étrange et soudaine popularité du roi des kaijûs dans les comics... que je ne m'explique pas vraiment. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() THE JUSTICE LEAGUE RETURNS TO LEGENDARY EARTH! In the aftermath of last year's Justice League vs. Godzilla vs. Kong, Task Force X launches a plan to develop hybrid Titans that Amanda Waller can control to guard against future titan attacks on our Earth. To stop Task Force X, the Justice League travels to Legendary Earth and must face the dangers of the Hollow Earth, Kong, and Godzilla, King of the Monsters! Writer: Brian Buccellato Artist: Christian Duce, Luis Guerrero Cover Artist: Christian Duce ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Source AIPT
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() The Justice League returns to Legendary Earth! In the aftermath of last year’s Justice League vs. Godzilla vs. Kong, Task Force X launches a plan to develop hybrid Titans that Amanda Waller can control to guard against future titan attacks on our Earth. To stop Task Force X, the Justice League travels to Legendary Earth and must face the dangers of the Hollow Earth, Kong, and Godzilla, King of the Monsters! Writer: Brian Buccellato Artist: Christian Duce, Luis Guerrero Release Date: June 4, 2025 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Justice League vs. Godzilla vs. Kong #7 (of 7) | scarletneedle | Singles | 4 | 18/05/2024 11h16 |
Justice League vs. Godzilla vs. Kong #5 (of 7) | scarletneedle | Singles | 3 | 16/02/2024 19h27 |
Justice League vs. Godzilla vs. Kong #4 (of 7) | scarletneedle | Singles | 1 | 13/01/2024 14h59 |
Justice League vs. Godzilla vs. Kong #3 (of 7) | scarletneedle | Singles | 0 | 15/12/2023 20h45 |
Justice League vs. Godzilla vs. Kong #2 | scarletneedle | Singles | 0 | 19/11/2023 12h10 |