|
||||
|
||||
![]()
Source AIPT
![]() ![]() DC Horror Presents… is a showcase of skin crawling legends focused on our favorite superheroes in the DCU. Written by some of the most terribly disturbed minds in the horror genre today, this anthology will be to die for with horror fans! Release Date: December 4, 2024 ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Dorénavant sur les anthology j'attends les collections, les petites histoires indépendantes se prêtent aussi bien à ce format.
|
|
||||
|
||||
Il faudrait que je fasse de même par la suite.
|
||||
|
||||
Tu l'avais déjà fait pour Vador.
|
|
||||
|
||||
Et le tp qui vient d'être annoncé à 9,99$, ça vaut l'attente.
|
|
||||
|
||||
Les boules...
![]()
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
DC Horror Presents: Creature Commandos #3 (of 6) | scarletneedle | Singles | 0 | 27/11/2024 23h08 |
DC Horror Presents… #1 (of 4) | scarletneedle | Singles | 1 | 18/10/2024 18h21 |
DC Horror Presents: The Conjuring: The Lover #3 | scarletneedle | Singles | 0 | 31/07/2021 07h44 |
DC Horror Presents: The Conjuring: The Lover #2 | scarletneedle | Singles | 0 | 03/07/2021 09h33 |
DC Horror Presents: The Conjuring: The Lover #1 | scarletneedle | Singles | 1 | 29/05/2021 22h05 |