|
||||
|
||||
![]()
Source Bleeding Cool
![]() ![]() (W) Jason Aaron (A) Paul Azaceta, Jesus Saiz, Dave Stewart (CA) Jesus Saiz, Takashi Okazaki To finish his war once and for all, Frank Castle is molding the ninjas of the Hand into his own army of unstoppable killers, by teaching them the Way of the Punisher. The secret lies in a story from his past that he's never revealed to anyone: the story of Frank's first kill. PARENTAL ADVISORYIn Shops: May 25, 2022 SRP: $4.99 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
plusieurs previews que je vois de cette serie et chaque fois je me dis que c'est quand même assez beau ! va falloir que je suive ça si ça sort en vf un jour !!
|
|||
|
|||
Et je trouve qu'AARON pour l'instant bouleverse le personnage.
|
|
||||
|
||||
Pas de surprise sur le vilain de l'arc, le cliffhanger était même risible car c'était évident.
Mis à part ça, pour l'instant deux épisodes très solides, vivement celui-ci. |
|
||||
|
||||
Je n'aime plus trop Jesus Saiz, c'est super statique son style. C'est jolie, mais bon ça m'embarque pas.
|
|
||||
|
||||
Super debut
|
![]() |
|
|