|
||||
|
||||
![]()
Source Adventures In Poor State
![]() ![]() Wonder Woman’s quest to bring justice to Man’s World has seen her take on many devastating opponents-but none so vicious as Maxwell Lord! Max represents the worst that humanity has to offer…so when he’s drafted by the military to help save the day, what’s a warrior for the truth to do? Written by: Mariko Tamaki Pencils: Mikel Janin Inks: Mikel Janin Colored by: Jordie Bellaire Cover by: David Marquez Page Count: 23 Pages Release Date: August 11 2020 Age Rating: 12+ Only ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Bien profiter de Mikel Janin avant minimum novembre!
|
||||
|
||||
Je ne connaissais pas du tout cet artiste, mais j'aime ce que je vois !
|
|
||||
|
||||
Pourtant il a fait pas mal de numéro du batman de Tom King et JLDark de Lemire...
Vous voulez faire un cadeau comics ou mangas ou vous faire plaisir pendant le confinement? Soutenez une librairie indépendante et profitez de l'envoi postale en colissimo à 0.01€. https://librairie-otakus.fr/ |
|
||||
|
||||
Et donc rien en novembre.
L'artiste annoncé sur le run en fait 2 sur 10 (et rien à côté). ![]()
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Wonder Woman ’77 Meets The Bionic Woman #6 | scarletneedle | Singles | 2 | 20/09/2017 10h59 |
Wonder Woman '77/The Bionic Woman #5 | scarletneedle | Singles | 1 | 25/06/2017 23h42 |
Wonder Woman '77/The Bionic Woman #4 | scarletneedle | Singles | 1 | 13/05/2017 22h37 |