|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Kelly Thompson (W), Stefano Caselli (A/C) VARIANT COVER BY Mike McKone VARIANT COVER BY Paul Renaud VARIANT COVER BY TERRY DODSON HAWKEYE (KATE BISHOP). HAWKEYE (CLINT BARTON). A guy named FUSE. Never have they ever been called "the big three" of...anything. And now here they are, reunited for, okay, well, it's only the second time ever. Thank god they also brought AMERICA CHAVEZ, GWENPOOL and KID OMEGA. Wait. What? That's right, it's the new West Coast Avengers, son. And you better hope they can figure out how to save the world because BIG things are headed for the West Coast. 40 pages, $4.99. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
ça peut être fun et sympa. j'aurais tendance à rechercher ça en ce moment dans les comics de super héros
|
||||
|
||||
Ca a l'air plus que sympa et décalé.
Par contre, Hawkeye va virer schizophrène vu son comportement différent à chaque nouvelle série.
|
||||
|
||||
Je laisse de côté les préjugés que j'ai pu avoir et je me laisserai bien tenter.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|
||||
|
||||
Pareil, je sens que je vais faire.
|
||||
|
||||
Mine de rien, une des séries Marvel que j'attends le plus. Quand Kelly Thompson s'occupe des Hawkeye, de toute façon, je veux.
Et dessiné par Caselli, ça ne gâche rien. |
|
||||
|
||||
Source Adventures In Poor State
![]() Kelly Thompson (W), Stefano Caselli, Triona Farrell (A/C) VARIANT COVER BY Mike McKone VARIANT COVER BY Paul Renaud VARIANT COVER BY TERRY DODSON HAWKEYE (KATE BISHOP). HAWKEYE (CLINT BARTON). A guy named FUSE. Never have they ever been called "the big three" of...anything. And now here they are, reunited for, okay, well, it's only the second time ever. Thank god they also brought AMERICA CHAVEZ, GWENPOOL and KID OMEGA. Wait. What? That's right, it's the new West Coast Avengers, son. And you better hope they can figure out how to save the world because BIG things are headed for the West Coast. 40 pages, $4.99. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
En TP, je ferais.
|
|
||||
|
||||
Direct en singles.
J'aime beaucoup le style de Thompson, cette fille est rafraîchissante. Et, sur ce titre, elle retrouve un vrai bon dessinateur avec Caselli (alors que pour Mr & Mrs X, c'est plus faible avec Bazaldua). |
![]() |
|
|