|
||||
|
||||
![]()
Source 13th Dimension
![]() ![]() Written by Rob Williams, art and cover by Aaron Lopresti, Matt Ryan, Hi-Fi, variant cover by Kaare Andrews. Be careful what you wish for! Young Dorno of the Herculoids clan wants to make his own way in the world, free of Zandor and Tara, his parents. But when that world is the planet Amzot, and a strange sentient being named Animan wants it for his own, Dorno may grow up too fast! 32 pages, $3.99, in stores on April 18. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Lopresti : ça me donne envie. J'espère juste que Williams sera plus inspiré au scénar que Parker avec Mightor le mois dernier.
C'est devenu le souci de la série : passer après les trois épisodes de Hester-Rude. Faire mieux relève de l'impossible. Mais là, c'est assez engageant, donc je vais lire. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Et puis c'est marrant de le voir dessiner une création d'Alex Toth qu'il admirait mais avec lequel il a eu une relation tendue (le maître ayant sévèrement critiqué des planches soumises par son admirateur). Pas rancunier, le "Dude" ! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Future Quest Presents #8 | scarletneedle | Singles | 2 | 17/03/2018 15h40 |
Future Quest Presents #7 | scarletneedle | Singles | 1 | 20/02/2018 15h11 |
Future Quest Presents #6 | scarletneedle | Singles | 2 | 11/01/2018 15h10 |
Future Quest Presents #5 | scarletneedle | Singles | 5 | 15/12/2017 18h59 |
Future Quest Presents #3 | scarletneedle | Singles | 0 | 12/10/2017 18h06 |