|
|
||||
|
||||
![]()
Source : Valiant
![]() Written by FRED VAN LENTE Art by RENATO GUEDES Letters by DAVE SHARPE Cover A by ROD REIS Cover B by JONBOY MEYERS Cover C by ALAN QUAH Cosmic Variant Cover by MARCO RUDY Pre-Order Edition Cover by PAULINA GANUCHEAU Blank Cover Also Avaialable Available June 19th, 2019 Initial Orders Due by April 25th (spoiler-free reviews by then are encouraged!) FOC is May 27th $3.99 | 32 pgs. | T+ | Full Color The Psi-Lords make their debut in the modern-era Valiant Universe in a brand-new ongoing series! But WHO are they? And where they heck are they?! Prepare for a cosmic adventure like no other! Seriously, it’s wild stuff. [IMG] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Je trouve que les covers ne sont pas réussies, et pourraient être un repoussoir. Alors que les intérieurs sont de toute beauté!
|
|
||||
|
||||
Bin, je trouve les intérieurs très pixelisés, c'est dommage.
|
||||
|
||||
C'est vrai que les covers sont toutes dans le mode "pin-up", niveau zéro de l'originalité.
|
|
||||
|
||||
Y en a une paire qui ont trop regardé Star Trek Discovery
|
|
||||
|
||||
Ah oui, c'est vrai dis donc !! La 1ère est assez éloquente et lorgne méchamment vers Michael Burnham !! |
![]() |
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|