|
||||
|
||||
![]()
Source AIPT
![]() ![]() The trinity of Batsaur, Wonderdon, and Supersaur welcomes a few new monstrous members in the form of Aquanyx, Flashraptor, and Green Torch! But can even a fully staffed Jurassic League stand a chance against Darkseid and his army of corrupted carnivores? Written by: Juan Gedeon, Daniel Warren Johnson Art by: Jon Mikel, Juan Gedeon, Mike Spicer Covers by: Daniel Warren Johnson, Brett Booth U.S. Price: 3.99 On Sale Date: Aug 9 2022 Page Count: 32 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Comme je regrette de ne avoir eu Daniel Warren Johnson au dessin (enfin il m'éclate sur Do a Powerbomb aussi).
Pour une mini-série hors continuité, il y a déjà eu Rafa Garres pour le #3 et Juan Gedeon qui revient au dessin a besoin d'aide...
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
The Jurassic League #3 (Of 6) | scarletneedle | Singles | 1 | 16/07/2022 07h50 |
The Jurassic League #2 (of 6) | scarletneedle | Singles | 1 | 11/06/2022 11h16 |
Jurassic League #1 (of 6) | scarletneedle | Singles | 18 | 06/05/2022 22h17 |