|
|
||||
|
||||
![]()
Source Dark Horse
![]() ![]() Lucy Weber has been searching for her father for years, and when he finally appears at her door, he turns out to be from an evil dimension--will she take his Faustian offer to be a family again or face off to prove there can only be one Black Hammer?! Creators Writer: Jeff Lemire Artist: Caitlin Yarsky Letterer: Nate Piekos Colorist: Dave Stewart Cover Artist: Caitlin Yarsky, Andrea Mutti Genre: Action/Adventure, Fantasy, Science-Fiction, Superhero Publication Date: March 23, 2022 Format: FC, 32 pages; Ongoing Price: $3.99 ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
Que c'est long, vide et poussif. Lemire n'est pas en forme sur ses dernières productions.
|
|
||||
|
||||
Ah pinaise !! Je viens justement de finir Skulldigger & Skeletton Boy. Sans être sensass, j'avais trouvé que ça faisait le taff grace à une fin plutôt inattendu presque, même si l'hommage a Batman était parfois trop présent pour le coup.
|
|
|||
|
|||
Skulldigger & Skeletton Boy commence déjà à dater. C'est plutôt le haut du panier de la production Lemire actuelle. J'ai beaucoup apprécié.
|
|
||||
|
||||
ah .. beeeeeen il était dans le bas de ma pile effectivement
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Black Hammer Reborn #9 | scarletneedle | Singles | 1 | 20/02/2022 22h21 |
Black Hammer Reborn #4 | scarletneedle | Singles | 1 | 15/10/2021 09h46 |
Black Hammer/Justice League: Hammer of Justice! #4 | scarletneedle | Singles | 0 | 01/10/2019 23h41 |
Black Hammer/Justice League: Hammer of Justice! #3 | scarletneedle | Singles | 2 | 08/09/2019 12h10 |
Black Hammer/Justice League: Hammer of Justice! #1 | scarletneedle | Singles | 6 | 10/08/2019 22h45 |