|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
![]()
Source Marvel
![]()
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Titre qui n'était pourtant pas dans les sollicitations...
Petits canailloux...
|
||||
|
||||
Ah ben voilà une bonne nouvelle. ^^
|
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Source Marvel
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Cette suite en vo pour moi!
|
||||
|
||||
Mais non, Ramos n'assurera pas tout!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Source Multiversity
![]() ![]() ![]() ![]() (W) Skottie Young (A/CA) Humberto Ramos, Edgar Delgado (CA) Peach Momoko, Dustin Weaver, NetEase Games, Tom Reilly FRESHMAN YEAR IS ALMOST OVER! From day one, people have been wondering - who is the savior of Strange Academy, and who can bring it all down? The future of Marvel Magic is going to be decided here and it will take FAR more than the Sorcerer Supreme and his school if magic has a chance! Rated T+ In Shops: Oct 26, 2022 SRP: $3.99 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Faut que je reste à l'affut pour pouvoir choper la variant Trading Card.
|
|
||||
|
||||
Moi, j'ai pris la Windows Cover
|
||||
|
||||
Je n'ai pris que les reg covers sur cette série, Humberto Ramos y est tellement bon, je ne voulais personne d'autre sur les covers !
Hâte de lire ce n° et les suivants. |
|
||||
|
||||
Je l'ai chopé!
![]() Et désormais dans mes précos je continu la série avec ces variants. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Strange Academy #1 | scarletneedle | Singles | 22 | 28/11/2021 19h39 |
Strange Academy Presents: Death of Doctor Strange #1 | scarletneedle | Singles | 0 | 21/10/2021 20h58 |
Strange Academy #12 | scarletneedle | Singles | 1 | 21/08/2021 08h44 |
Strange Academy #11 | scarletneedle | Singles | 4 | 06/06/2021 10h30 |
Strange Academy #5 | scarletneedle | Singles | 0 | 05/11/2020 20h38 |