|
||||
|
||||
The New Gods #2 (of 12)
Source AIPT
A GREAT POWER HAS AWAKENED, AND THE UNIVERSE MAY NEVER BE THE SAME! Mr. Miracle has found himself at a crossroads. Presented with a terrible choice by his brother Orion, he must decide between venturing out to save a child he has never met — a new god made manifest — or stay home to raise a child of his own. Meanwhile, an evil awakens, driven mad by an obsession with a dead god, and sets its sights on this same child. Several forces, of good and of evil, converge on this child as his latent powers begin to reveal themselves to the world. And while these dramas play out on Earth, the forces of an intergalactic inquisition march ever closer… Writer: Ram V Artist: Evan Cagle, Jesse Lonergran Colors: Francesco Segala Letters: Tom Napolitano Release Date: January 15, 2025
|
||||
|
||||
Evan Cagle ne peut donc pas assurer un comic book en entier mensuellement (on s'en doutais un peu hein^^) et on aura droit sur chaque n° à quelques pages faites par un auteur invité. Jorge Fornes pour le 1 et Jesse Lonergran sur le 2.
Comme je suis gourmand, j'aurais préféré qu'il fasse tout mais si ça peut permettre d'avoir ce niveau de qualité par Evan Cagle jusqu'à la fin de la maxi série, ça me va bien. Et puis, jusqu'à présent, Fornes et Lonergran, ça le fait bien aussi. ^^ |
|
||||
|
||||
Ram V a dit que c'était à chaque fois pour 1 séquence, un peu comme dans Orion avec Tales Of The New Gods.
|
||||
|
||||
Oui j'avais compris, dans le 1, c'est assez clair. C'est en somme une assez bonne idée pour alléger le taf de Cagle.
Du coup, je me demande qui va faire la séquence du #3 ? ^^ |
|
||||
|
||||
Riccardo Federici. ^^
|
||||
|
||||
Ça me rappelle qu'il faut que j'extrai le #1 de ma PAL.
|
|
||||
|
||||
Absolutement ! Faut extraire !! |
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|
Articles similaires | ||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |