|
||||
|
||||
James Bond #1
Source ICv2
Publisher: Dynamite Entertainment Release Date: January 17, 2024 Cover Price: $4.99 Writer: Garth Ennis Artist: Rapha Lobosco Cover(s): Dave Johnson Format: 32 pgs., Full-Color Rating: Teen+ Publisher Description. Codename: Stalvoda. Translation (from Russian): Steel Water. A relic of the Cold War, the deadly compound Stalvoda has a long buried connection with MI6. So when it mysteriously reappears in disturbing circumstances, the agency naturally assigns its best operative to get to the bottom of things - 007 himself, James Bond. But Bond isn't the only one to have carried the Double O rank, and with it MI6's secrets. Former agent Archibald Tyron is another, and he's also carrying a grudge - one that's aimed squarely at the heart of His Majesty's Secret Service! Legendary comics author Garth Ennis (The Boys, Preacher, Battlefields, The Punisher) joins artist Rapha Lobosco (James Bond: Black Box) and cover artist Dave Johnson (100 Bullets, Superman: Red Son, Deadpool) to bring you Part One of "Your Cold, Cold Heart" - marking the 10-year anniversary of James Bond comics being published at Dynamite! Featuring cardstock covers on all issues!
|
||||
|
||||
Franchement Ennis sur Bond ça a tout pour m'intriguer.
|
|
|||
|
|||
Va-t-il déconstruire les codes
|
|
||||
|
||||
D'après ce qui est annoncé, Ennis veut une version plus proche des romans.
|
|
||||
|
||||
Préco à prix de lancement chez Pulp's !
|
|||
|
|||
Effectivement assez intriguant connaissant l'auteur.
|
|
||||
|
||||
Ennis sur James Bond, de Façon proche des romans de Fleming, ca ne me surprends pas plus que ca...
Mais le dessin ne me captive pas du tout .
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Surtout que des comics de guerre à l'espionnage, il n'y a qu'un pas. En tous cas, ça ravive mon intérêt pour la version comics de la franchise |
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|
Articles similaires | ||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
James Bond 007 #11 | scarletneedle | Singles | 0 | 15/09/2019 21h01 |