|
||||
|
||||
![]()
Source MillarWorld
![]() ![]() After last year’s smash hit series, your favourite vampire superheroes are back! The only problem is that they’ve all fallen out and Sam is never going to forgive Danny for dating the girl he loves. Is he about to start his own rival vampire gang? From best-selling, award-winning creator Mark Millar (Civil War, Kingsman). Creators Writer: Mark Millar Artist: Juanan Ramírez Colorist: Fabiana Mascolo Cover Artist: Juanan Ramírez, Jae Lee Genre: Horror, Superhero Publication Date: August 21, 2024 Format: FC, 32 pages; Miniseries Price: $4.99 Age range: 14+ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Tiens, Mark Milla ne reprend pas son idée de comics à 1,99$ ?
|
|
||||
|
||||
Il (se) rembourse!
![]() Punaise, ouais, je n'avais pas vu mais 4,99$ le single!
|
||||
|
||||
J'avais raté cette info, Millar n'est plus chez Image?
Le partenariat avec Netflix, dont pas grand chose n'a accouché, est terminé également? |
|
||||
|
||||
Il est passé chez Dark Horse il y a quelques mois, je crois.
|
|
||||
|
||||
Tout à fait, il a déménagé tout son catalogue une fois la mini-série Big Game terminée.
|
||||
|
||||
Pas sûr de prendre même en français ce volume 2 : ça se lit mais c'est loin d'être transcendant
|
|
||||
|
||||
Ca manque de mordant...
|
||||
|
||||
Mais qu'en est-il de l'estampille Netflix ?
|
|
||||
|
||||
Aucune idée.
Il faudra voir si en intérieurs, il y a encore la mention.
|
||||
|
||||
Source Dark Horse
![]() ![]() ![]() After last year’s smash hit series, your favourite vampire superheroes are back! The only problem is that they’ve all fallen out and Sam is never going to forgive Danny for dating the girl he loves. Is he about to start his own rival vampire gang? From best-selling, award-winning creator Mark Millar (Civil War, Kingsman). Creators Writer: Mark Millar Artist: Juanan Ramírez Colorist: Fabiana Mascolo Cover Artist: Juanan Ramírez, Jae Lee Genre: Horror, Superhero Publication Date: August 21, 2024 Format: FC, 32 pages; Miniseries Price: $4.99 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Night Club #2 (of 6) | scarletneedle | Singles | 9 | 16/01/2023 20h07 |
Night Club #1 (of 6) | EsseJi | Singles | 7 | 12/01/2023 21h22 |