|
|
||||
|
||||
![]()
Source : PreviewsWorld
![]() ![]() ![]() (W) Simon Spurrier (A/CA) Charlie Adlard In the epic conclusion of the first story arc of Damn Them All, Alfie's secret plans for his death are revealed! But it turns out Hell wasn't all it's cracked up to be-until his meddling made eternity a nightmare. Ellie will do everything she can to get what she needs from Theo, and the last demon she would have picked might just be the one to help. Will "Bloody El" be able to set the underworld right, or will someone else have to get the job done? In Shops: Mar 22, 2023 SRP: $3.99 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dernière modification par Dhargo ; 18/03/2023 à 11h47. |
|
||||
|
||||
Et non, ce n'est plus #6 (of 6), et c'est tant mieux!
|
|
||||
|
||||
Ahlala ! Le pilotage automatique n'a pas toujours du bon.
![]() |
|
||||
|
||||
C'est pas toi, c'est la source qui ne s'est pas mis à jour de l'actu, mais il y a des fanboys qui veillent heureusement.
![]() |
|
||||
|
||||
J ai acheté le 1 et je me suis bordel une des mes nouvelles séries préférées. Derrière je chouine en apprenant que c est une mini. Et comme on est bcp à penser la même chose bam ça devient une ongoing
![]() |
|
||||
|
||||
Là, j'en lis 3 d'affilée, je suis conquis!
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Damn Them All #2 (of 6) | scarletneedle | Singles | 4 | 12/11/2022 21h13 |
Damn Them All #1 (of 6) | scarletneedle | Singles | 6 | 15/10/2022 12h09 |