|
||||
|
||||
![]()
Source Adventures In Poor State
![]() ![]() Who would have benefited from the assassination of a presidential candidate? Rorschach and Laura didn’t operate in a vacuum. Their actions touched a lot of different people. In his continued efforts to unravel how the pair got from their stark beginnings to almost killing Governor Turley and derailing an election, the detective on the case starts to look at what other law enforcement agencies have uncovered, and any potential links back to the Oval Office. To do that, it’s time to relive the crime that almost was. Things are heating up as this miniseries set in the Watchmen universe nears its conclusion! Written by Tom King Pencils Jorge Fornés Inks Jorge Fornés Colored by Dave Stewart Cover by Jorge Fornés Release Date: July 13, 2021 ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Tiens, Frank Miller.
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Et c'est loin d'être flatteur pour lui.
![]()
|
||||
|
||||
Pas pire que Steve Ditko et Robin Snyder ^^
(mais on sait de quel coté se trouve King... )
|
||||
|
||||
Euh, c'est à dire?
|
|
||||
|
||||
Will Myerson et Laura Cummings sont des représentations de S.Ditko et R.Snyder
il y a toute une profondeur politique au récit, mais aussi (Différemment de Chaykin) une représentation d'auteurs dans un contexte que l'on ne leur connait pas forcément Concernant Ditko, Snyder et Miller ca colle assez à ce que l'on peut savoir d'eux.. (si on va plus loin que leurs écrits) Mais j'ai été assez surpris par le traitement de Otto Binder
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Rorschach #9 | scarletneedle | Singles | 0 | 05/06/2021 08h37 |
Rorschach #4 | scarletneedle | Singles | 1 | 16/01/2021 15h56 |
Rorschach #3 | scarletneedle | Singles | 1 | 12/12/2020 12h43 |
Rorschach #2 | scarletneedle | Singles | 6 | 18/11/2020 10h36 |
Rorschach #1 | scarletneedle | Singles | 11 | 11/10/2020 11h38 |