Discussion: Justice League #59
Afficher un message
  #9  
Vieux 13/02/2021, 22h07
Avatar de wildcard
wildcard wildcard est déconnecté
Hawkguy
 
Date d'inscription: février 2009
Localisation: Chez moi
Messages: 2 788
wildcard pisse du haut de la Tour Starkwildcard pisse du haut de la Tour Starkwildcard pisse du haut de la Tour Starkwildcard pisse du haut de la Tour Starkwildcard pisse du haut de la Tour Starkwildcard pisse du haut de la Tour Starkwildcard pisse du haut de la Tour Starkwildcard pisse du haut de la Tour Starkwildcard pisse du haut de la Tour Starkwildcard pisse du haut de la Tour Starkwildcard pisse du haut de la Tour Stark
Citation:
The roster as we see on the cover is not the complete roster. There’s going to be constant membership changes based on what they’re doing and where they’re going.
Ah, intéressant.

Citation:
I also, I personally like seeing the characters interact as friends more, as really enjoying each other’s company and busting each other’s balls and stuff. So there’ll be a lot more of that than some people may be used to in the Justice League. With Gerry Conway and all my favorite Justice League writers, these characters really like each other, and we’re going to reflect that.
J'aime ça. J'espère que Bendis va renouer avec l'esprit de ses New Avengers. Green Arrow pourrait être son nouveau Luke Cage, une sorte de conscience morale pour l'équipe, plus qu'un classique leader.

Très heureux aussi de voir Bendis et Marquez à nouveau réunis.
Réponse avec citation