Précédent   Buzz Comics, le forum comics du monde d'après. > > Retro - Hall of Heroes > Archives des GenSen

Réponse
 
Outils de la discussion Modes d'affichage
  #571  
Vieux 17/06/2020, 18h10
Avatar de Fred le mallrat
Fred le mallrat Fred le mallrat est déconnecté
Généalogiste sénile
-Généalogiste Sénile--Sentinelle du Temple-
 
Date d'inscription: août 2002
Localisation: bordeaux
Messages: 22 249
Fred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec Diablo
sortie du jour



Citation:
IRON MAN EPIC COLLECTION TP WAR MACHINE
MARVEL COMICS
IRON MAN EPIC COLLECTION TP WAR MACHINE
JAN201069
(W) Len Kaminski, Roy Thomas, More (A) Paul Ryan, More (A/CA) Kevin Hopgood
The gunmetal-gray Avenger! Tony Stark's health takes a turn for the worse thanks to the intergalactic Operation: Galactic Storm! Back home, the Masters of Silence are waiting - and to defeat them, Tony needs to build a new armor unlike any other! But with Justin Hammer gunning for him, will he live long enough to get used to it? Or will the suit be a better fit for James Rhodes? When Tony's health finally gives out for good, Rhodey must face his destiny - as a War Machine! But which is worse: filling Iron Man's boots or running Stark Enterprises? Guest-starring Darkhawk, the West Coast Avengers and a lineup of classic villains from Blizzard to Blacklash! Collecting IRON MAN (1968) #278-289 and ANNUAL #12-13 and material from DARKHAWK ANNUAL #1, AVENGERS WEST COAST ANNUAL #7 and MARVEL HOLIDAY SPECIAL #2.
Rated T
In Shops: Jun 17, 2020
SRP: $39.99
Réponse avec citation
  #572  
Vieux 20/06/2020, 15h51
Avatar de Fred le mallrat
Fred le mallrat Fred le mallrat est déconnecté
Généalogiste sénile
-Généalogiste Sénile--Sentinelle du Temple-
 
Date d'inscription: août 2002
Localisation: bordeaux
Messages: 22 249
Fred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec Diablo
SEPTEMBRE 2020 (ou octobre quoi mais bon Solicitations de septembre)



Citation:
AVENGERS WEST COAST EPIC COLLECTION TP TALES TO ASTONISH
MARVEL COMICS
AVENGERS WEST COAST EPIC COLLECTION TP TALES TO ASTONISH
JUL200700
(W) Steve Englehart, More (A) More (A/CA) Al Milgrom
Zodiac attack! Scorpio's insidious Zodiac has wiped out the original group, and now they're targeting the West Coast Avengers! The astrological androids plan an infiltration, but do the Avengers have a countermove up their sleeves? As Moon Knight hunts down the last surviving member of the original Zodiac, Scorpio's endgame is revealed - but there's a twist! Then, when the Whackos investigate the fate of Hank Pym's deceased wife, it kicks off a tale to astonish that leads them through Latveria and behind the Iron Curtain! Plus: The Grandmaster has a deadly game for both teams of Avengers! Ghosts from Mockingbird's past return to torment her! And when Doctor Doom conquers the world, can Wonder Man stand alone? Collecting WEST COAST AVENGERS (1985) #25-37 and ANNUAL #2, AVENGERS ANNUAL #16, and MARVEL GRAPHIC NOVEL: EMPEROR DOOM.
Rated T+
In Shops: Sep 23, 2020
SRP: $39.99


Citation:
BLACK WIDOW EPIC COLLECTION TP COLDEST WAR
MARVEL COMICS
BLACK WIDOW EPIC COLLECTION TP COLDEST WAR
APR201109
(W) Ralph Macchio, More (A) More (A/CA) George Perez
The Black Widow goes solo in adventures that defined her as one of Marvel's greatest heroes! In one of the most beloved Black Widow stories of all time, enter a web of intrigue as Natasha navigates a complex maze of international espionage orchestrated by an old foe! Then, a revelation regarding the Red Guardian draws Black Widow back into a Russian spymaster's crosshairs. Plus: Natasha teams with the Punisher to take down a rogue former government agent, reunites with Daredevil to investigate the murder of S.H.I.E.L.D. psychics and returns to post-Soviet Russia with Nick Fury! Collecting BLACK WIDOW: THE COLDEST WAR, PUNISHER/BLACK WIDOW: SPINNING DOOMSDAY'S WEB, DAREDEVIL/BLACK WIDOW: ABATTOIR, FURY/BLACK WIDOW: DEATH DUTY and JOURNEY INTO MYSTERY (1952) #517-519 - and material from BIZARRE ADVENTURES #25, MARVEL FANFARE (1982) #10-13, SOLO AVENGERS #7, MARVEL COMICS PRESENTS (1988) #135 and DAREDEVIL ANNUAL #10.

PARENTAL ADVISORY
In Shops: Oct 07, 2020
SRP: $39.99


Citation:
CAPTAIN AMERICA EPIC COLLECTION TP MONSTERS AND MEN
MARVEL COMICS
CAPTAIN AMERICA EPIC COLLECTION TP MONSTERS AND MEN
JUL200701
(W) J.M. Dematteis, More (A) More (A/CA) Mike Zeck
The son of Zemo! Baron Helmut Zemo has taken up his father's villainous mantle - and targeted Captain America in a complex plan of revenge! As Cap battles the existential threat of Everyman, Steve Rogers' childhood friend Arnie Roth resurfaces - but he's in deadly danger! Vermin strikes and Zemo's trap is sprung, but can Cap save Arnie from Zemo's clutches? Meanwhile, when Hydra crashes a reunion of the Howling Commandos, the aging heroes go to war once again! Cap's girlfriend, Bernie Rosenthal, makes a startling realization! The Falcon struggles to reconcile his past and future! And the 1950s Bucky must rescue a brainwashed Cap from Viper's fangs! Plus: Four Captain Americas are united across time - but can even their combined power keep death at bay? Collecting CAPTAIN AMERICA (1968) #267-285 and ANNUAL #6 and DEFENDERS (1972) #106.
Rated T
In Shops: Oct 14, 2020
SRP: $39.99


Citation:
CONAN CHRONICLES EPIC COLLECTION TP HORRORS BENEATH STONES
MARVEL COMICS
CONAN CHRONICLES EPIC COLLECTION TP HORRORS BENEATH STONES
MAR201112
(W) Roy Thomas, Brian Wood (A) Mike Hawthorne, More (CA) Doug Wheatley
Legendary scribe Roy Thomas returns to Cimmeria! When the beautiful Olivia appears aboard a captured ship, telling tales of prophetic dreams and great fortunes, Conan is set on a new path: the Road of Kings! But it's a route full of terrors - one that may lead him straight to the executioner's ax! Conan must brave zombie Hyborians, dragons and assassins - as well as the underground catacombs beneath Aquilonia, where lurk creatures more hideous and deadly than anything he's ever encountered on the surface! The Road of Kings is no place for weaklings! Plus: An action-packed adaptation of the classic Robert E. Howard tale "Queen of the Black Coast," in which Conan takes to the high seas with the pirate queen Bêlit! Collecting CONAN: ROAD OF KINGS #1-12 and CONAN THE BARBARIAN (2012) #1-6.
Parental Advisory
In Shops: Sep 23, 2020
SRP: $44.99



Citation:
NEW MUTANTS EPIC COLLECTION TP CABLE
MARVEL COMICS
NEW MUTANTS EPIC COLLECTION TP CABLE
APR201111
(W) Louise Simonson, More (A) More (A/CA) Rob Liefeld
Watch out, New Mutants - here comes the man called Cable! With the rest of the team in Asgard, Freedom Force arrests Rusty and Skids. The terrorist Mutant Liberation Front demands their release, but a mysterious metal-armed, gun-toting warrior with a glowing eye is targeting the MLF for reasons of his own! The New Mutants make the dangerous passage back to Earth, but soon cross paths with Cable - and their lives will never be the same! The forceful reinvention of the New Mutants begins here as Professor X's former students join Cable to tackle threats including Sabretooth, Skrulls and the shadowy Stryfe! Plus: The New Mutants battle Atlanteans, face their futures and tune in to TV land! Collecting NEW MUTANTS (1983) #86-94 and ANNUAL #5-6, NEW MUTANTS SUMMER SPECIAL #1 and material from X-FACTOR ANNUAL #5 and X-MEN ANNUAL (1970) #14.

Rated T
In Shops: Sep 30, 2020
SRP: $39.99
Réponse avec citation
  #573  
Vieux 22/06/2020, 10h37
Fletcher Arrowsmith Fletcher Arrowsmith est déconnecté
...
-Généalogiste Sénile--Gardien du Temple-
 
Date d'inscription: avril 2005
Messages: 33 969
Fletcher Arrowsmith bat Charles Xavier au mastermindFletcher Arrowsmith bat Charles Xavier au mastermindFletcher Arrowsmith bat Charles Xavier au mastermindFletcher Arrowsmith bat Charles Xavier au mastermindFletcher Arrowsmith bat Charles Xavier au mastermindFletcher Arrowsmith bat Charles Xavier au mastermindFletcher Arrowsmith bat Charles Xavier au mastermindFletcher Arrowsmith bat Charles Xavier au mastermindFletcher Arrowsmith bat Charles Xavier au mastermindFletcher Arrowsmith bat Charles Xavier au mastermindFletcher Arrowsmith bat Charles Xavier au mastermind
Le EPIC Black Widow et le EPIC Captain America font bien envie.
__________________
“Our dreams make us large.” Jack Kirby

MES VENTES DE COMICS : ICI
Réponse avec citation
  #574  
Vieux 22/06/2020, 12h27
Avatar de Fred le mallrat
Fred le mallrat Fred le mallrat est déconnecté
Généalogiste sénile
-Généalogiste Sénile--Sentinelle du Temple-
 
Date d'inscription: août 2002
Localisation: bordeaux
Messages: 22 249
Fred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec Diablo
Sortie de mercredi



Citation:
FANTASTIC FOUR EPIC COLLECTION TP NAME IS DOOM
MARVEL COMICS
FANTASTIC FOUR EPIC COLLECTION TP NAME IS DOOM
FEB201069
(W) Stan Lee (A) More (A/CA) Jack Kirby
Together, Stan Lee and Jack Kirby redefined super heroes and started the Marvel revolution. And there was nowhere they notched more innovative firsts than with the first family of super heroes: the Fantastic Four! In the pages of this massive Epic Collection, the members of the FF struggle to protect their own against the Mad Thinker's android army, travel into the Microverse to save the Silver Surfer from the wrath of Galactus, journey to the Himalayan refuge of the Inhumans and venture into the depths of the Negative Zone! That's quite a trip - and that's not even the whole itinerary! Plus: Witness the historic birth of Franklin Richards - and gaze in awe as the FF engage Doctor Doom in an epic life-or-death battle in the heart of Latveria! Collecting FANTASTIC FOUR (1961) #68-87 and ANNUAL #6 and material from NOT BRAND ECHH #6-7.
All Ages
In Shops: Jun 24, 2020
SRP: $39.99
Réponse avec citation
  #575  
Vieux 25/06/2020, 09h37
Avatar de MULTIPLE MOI
MULTIPLE MOI MULTIPLE MOI est déconnecté
Super Héros plus fort que ta mére
 
Date d'inscription: juillet 2012
Localisation: 3ème planète après le soleil
Messages: 1 359
MULTIPLE MOI prend sa vessie pour une Green LanternMULTIPLE MOI prend sa vessie pour une Green LanternMULTIPLE MOI prend sa vessie pour une Green LanternMULTIPLE MOI prend sa vessie pour une Green LanternMULTIPLE MOI prend sa vessie pour une Green LanternMULTIPLE MOI prend sa vessie pour une Green LanternMULTIPLE MOI prend sa vessie pour une Green LanternMULTIPLE MOI prend sa vessie pour une Green LanternMULTIPLE MOI prend sa vessie pour une Green LanternMULTIPLE MOI prend sa vessie pour une Green LanternMULTIPLE MOI prend sa vessie pour une Green Lantern
Bonjour,
est-ce que Marvel réédite les EPIC ?
Réponse avec citation
  #576  
Vieux 25/06/2020, 09h42
Avatar de Man-Thing
Man-Thing Man-Thing est déconnecté
Gardien du nexus
-Généalogiste Sénile--Sentinelle du Temple-
 
Date d'inscription: avril 2005
Localisation: Un marais des everglades
Messages: 3 918
Man-Thing collectionne les photos dédicacées de FatalisMan-Thing collectionne les photos dédicacées de FatalisMan-Thing collectionne les photos dédicacées de FatalisMan-Thing collectionne les photos dédicacées de FatalisMan-Thing collectionne les photos dédicacées de FatalisMan-Thing collectionne les photos dédicacées de FatalisMan-Thing collectionne les photos dédicacées de FatalisMan-Thing collectionne les photos dédicacées de FatalisMan-Thing collectionne les photos dédicacées de FatalisMan-Thing collectionne les photos dédicacées de FatalisMan-Thing collectionne les photos dédicacées de Fatalis
Oui il y'a régulièrement des rééditions. Post covid 19, je ne sais s'il y'en a eu de nouvelles par contre.
En France, je ne constate pas de pénurie sur certains volumes comme aux USA.
Réponse avec citation
  #577  
Vieux 25/06/2020, 09h44
Avatar de MULTIPLE MOI
MULTIPLE MOI MULTIPLE MOI est déconnecté
Super Héros plus fort que ta mére
 
Date d'inscription: juillet 2012
Localisation: 3ème planète après le soleil
Messages: 1 359
MULTIPLE MOI prend sa vessie pour une Green LanternMULTIPLE MOI prend sa vessie pour une Green LanternMULTIPLE MOI prend sa vessie pour une Green LanternMULTIPLE MOI prend sa vessie pour une Green LanternMULTIPLE MOI prend sa vessie pour une Green LanternMULTIPLE MOI prend sa vessie pour une Green LanternMULTIPLE MOI prend sa vessie pour une Green LanternMULTIPLE MOI prend sa vessie pour une Green LanternMULTIPLE MOI prend sa vessie pour une Green LanternMULTIPLE MOI prend sa vessie pour une Green LanternMULTIPLE MOI prend sa vessie pour une Green Lantern
Cool, merci pour l'info.
Réponse avec citation
  #578  
Vieux 25/06/2020, 10h25
Avatar de Fred le mallrat
Fred le mallrat Fred le mallrat est déconnecté
Généalogiste sénile
-Généalogiste Sénile--Sentinelle du Temple-
 
Date d'inscription: août 2002
Localisation: bordeaux
Messages: 22 249
Fred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec Diablo
Pas de reeditions depuis le covid mais jusque là on en avait..
Il y a quand meme quelque spenuries je trouve sur certains tomes..(cap vol 9, Punisher vol 2, Moon Knight Vol 2)
Réponse avec citation
  #579  
Vieux 25/06/2020, 11h23
Avatar de EsseJi
EsseJi EsseJi est connecté maintenant
Reader of stuff
-Généalogiste Sénile--Gardien du Temple-
 
Date d'inscription: septembre 2004
Localisation: In a bar, under the sea
Messages: 50 911
EsseJi est seul loin devant les autresEsseJi est seul loin devant les autresEsseJi est seul loin devant les autresEsseJi est seul loin devant les autresEsseJi est seul loin devant les autresEsseJi est seul loin devant les autresEsseJi est seul loin devant les autresEsseJi est seul loin devant les autresEsseJi est seul loin devant les autresEsseJi est seul loin devant les autresEsseJi est seul loin devant les autres
Ah oui Moon Knight Vol2, si quelqu'un a une source pour le trouver je suis preneur.
Réponse avec citation
  #580  
Vieux 25/06/2020, 15h12
Avatar de Butters
Butters Butters est déconnecté
fanbase de J-F Maurice
 
Date d'inscription: septembre 2012
Localisation: aboard the Lost Light
Messages: 1 026
Butters est un teen titansButters est un teen titansButters est un teen titansButters est un teen titansButters est un teen titansButters est un teen titansButters est un teen titansButters est un teen titansButters est un teen titansButters est un teen titansButters est un teen titans
Le spider-man Volume 7 (mort du Gwen et du Goblin) se vend également à prix d'or. Bon j'ai quand mêem espoire que lorsque le 6 sortira, à il sera accompagné d'une réédition de ce volume (quel con de ne pas l'avoir pris à l'époque).
Réponse avec citation
  #581  
Vieux 03/07/2020, 10h32
Avatar de Fred le mallrat
Fred le mallrat Fred le mallrat est déconnecté
Généalogiste sénile
-Généalogiste Sénile--Sentinelle du Temple-
 
Date d'inscription: août 2002
Localisation: bordeaux
Messages: 22 249
Fred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec Diablo
Citation:
epic collections out of stock
july 2020 update
here is the latest list of epics that are unavailable to order through diamond as of june 30. This doesn't mean that they are oos/oop forever, only that diamond doesn't have any copies to send to comic shops at the moment. "low stock" means there are under 100 units in the diamond warehouse.
Thanks to jarid mayo and his podcast the m6p for helping me with this update!

*** if you are planning on using amazon to get any of these books, please consider using these affiliate links so i can get a small kickback ****

low stock:

Avengers 23: Fear the reaper *new*
conan chronicles 1: Out of the darksome hills
conan chronicles 3: Return to cimmeria
iron man 16: War games
ms. Marvel 2: The woman who fell to earth
star wars epic collection: The clone wars vol. 2 *new*
star wars: The old republic vol. 3
star wars: The original marvel years 1

unavailable:
Amazing spider-man 2: Great responsibility
amazing spider-man 3: Spider-man no more
amazing spider-man 4: The goblin lives *new*
amazing spider-man 7: Goblin's last stand
avengers 7: The avengers/defenders war
avengers 9: The final threat
avengers 17: Judgment day
avengers 21: The collection obsession
avengers 22: Operation galactic storm
avengers west coast 1: How the west was won
black panther 2: Revenge of the black panther
captain america 1: Captain america lives again
captain america 3: Bucky reborn
captain america 4: Hero or hoax?
Captain america 9: Dawn's early light
captain america 15: The bloodstone hunt
captain america 16: Streets of poison (moved from low stock)
captain america 17: The superia stratagem
daredevil 2: Mike murdock must die!
Daredevil 14: Heart of darkness
daredevil 19: Root of evil
doctor strange 1: Master of the mystic arts
doctor strange 3: A separate reality
doctor strange 8: Triumph and torment (moved from low stock)
excalibur 1: The sword is drawn *new*
fantastic four 2: The master plan of doctor doom
fantastic four 4: The mystery of the black panther
fantastic four 21: The new fantastic four
incredible hulk 1: Man or monster?
Incredible hulk 2: The hulk must die
incredible hulk 4: In the hands of hydra (moved from low stock)
incredible hulk 21: Fall of the pantheon
incredible hulk 22: Ghosts of the future (moved from low stock)
iron man 15: Doom
marvel two-in-one 1: Cry monster
master of kung fu 1: Weapon of the soul
moon knight 1: Bad moon rising
moon knight 2: Shadows of the moon
moon knight 3: Final rest
power man & iron fist 1: Heroes for hire
punisher 2: Circle of blood
punisher 3: Kingpin rules
star wars: Infinities
star wars: Legacy vol. 1
star wars: The menace revealed vol. 1 (moved from low stock)
star wars: New republic 1
star wars: New republic 4
star wars: Old republic 1
star wars: Rise of the sith 1
thor 1: The god of thunder
thor 3: The wrath of odin
thor 4: To wake the mangog
thor 5: The fall of asgard
thor 17: In mortal flesh
wolverine 1: Madripoor nights
wolverine 2: Back to basics
.x-factor 1: Genesis & apocalypse
x-men 3: The sentinels live
x-men 4: It's always darkest before the dawn
x-men 17: Dissolution & rebirth
x-men 19: Mutant genesis

moved off the unavailable list (which means you should be able to order them now):
Nothing this month
fb

Dernière modification par Fred le mallrat ; 03/07/2020 à 11h21.
Réponse avec citation
  #582  
Vieux 03/07/2020, 11h11
Avatar de Virgule
Virgule Virgule est déconnecté
Soyouz
-Gardien du Temple-
 
Date d'inscription: janvier 2004
Localisation: Reading Brothel in Rosenstrasse
Messages: 12 189
Virgule joue à l'Homme-Taupe dans son jardinVirgule joue à l'Homme-Taupe dans son jardinVirgule joue à l'Homme-Taupe dans son jardinVirgule joue à l'Homme-Taupe dans son jardinVirgule joue à l'Homme-Taupe dans son jardinVirgule joue à l'Homme-Taupe dans son jardinVirgule joue à l'Homme-Taupe dans son jardinVirgule joue à l'Homme-Taupe dans son jardinVirgule joue à l'Homme-Taupe dans son jardinVirgule joue à l'Homme-Taupe dans son jardinVirgule joue à l'Homme-Taupe dans son jardin
HAN ! plein que je voulais chopper.
j'espere qu'il y aura des reprints de temps en temps.3
__________________
On débarrasse HERE ! nouveau déstockage avril 2022 !

My dead Blog !

Mes critiques après tout le monde ! 600éme !!!
TPB Waiter
Réponse avec citation
  #583  
Vieux 03/07/2020, 11h23
Avatar de Fred le mallrat
Fred le mallrat Fred le mallrat est déconnecté
Généalogiste sénile
-Généalogiste Sénile--Sentinelle du Temple-
 
Date d'inscription: août 2002
Localisation: bordeaux
Messages: 22 249
Fred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec Diablo
Ca veut pas dire que tu peux pas les trouver.. ca veut dire qu ils n y a plus de stock chez Marvel à commander.. mais parfois les librairies ont encore des stocks (j ai eu recemment Moon Knight 1, 2, 3 et Punisher 3 à prix d origine)
Réponse avec citation
  #584  
Vieux 03/07/2020, 11h39
Avatar de ollieno
ollieno ollieno est connecté maintenant
Des Figues , des bananes,
-Gardien du Temple--Gardien du Temple-
 
Date d'inscription: octobre 2004
Localisation: Au Soleil
Messages: 8 782
ollieno est LA légende vivante de ce forum !ollieno est LA légende vivante de ce forum !ollieno est LA légende vivante de ce forum !ollieno est LA légende vivante de ce forum !ollieno est LA légende vivante de ce forum !ollieno est LA légende vivante de ce forum !ollieno est LA légende vivante de ce forum !ollieno est LA légende vivante de ce forum !ollieno est LA légende vivante de ce forum !ollieno est LA légende vivante de ce forum !ollieno est LA légende vivante de ce forum !
j'ai pas pris les 2 Ms Marvel, que je trouve cher (ratio page/ prix rapport aux autres)
- Va falloir que je regarde mes fournisseurs...

les Moon Knight sont annoncés low depuis longtemps ... mais il y a 15 jours ont trouvait encore le premier à moins de 10 € sur le bon coin .
(faudra que je m y mette un jour... mais pas un titre qui m'attire.. j'avais lu en Fr.. chez Aredit)

je suis étonné de ne pas voir les 4 que je recherche dans les Unavailable.. ou alors il y a eu un print que je n'ai pas vu ..

Cap America 12 et 13 (les débuts de Gruenwald)
Thor 11 - 12 (les épisodes entre le 300 et l'arrivée de Simonson)
__________________
Shoot Shoot don't talk
Réponse avec citation
  #585  
Vieux 03/07/2020, 11h47
Avatar de Fred le mallrat
Fred le mallrat Fred le mallrat est déconnecté
Généalogiste sénile
-Généalogiste Sénile--Sentinelle du Temple-
 
Date d'inscription: août 2002
Localisation: bordeaux
Messages: 22 249
Fred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec DiabloFred le mallrat mange des gauffres avec Diablo
je cherche le T2 de Punisher et là c est plus compliqué..
Réponse avec citation
Réponse


Règles de messages
Vous ne pouvez pas créer de nouvelles discussions
Vous ne pouvez pas envoyer des réponses
Vous ne pouvez pas envoyer des pièces jointes
Vous ne pouvez pas modifier vos messages

Les balises BB sont activées : oui
Les smileys sont activés : oui
La balise [IMG] est activée : oui
Le code HTML peut être employé : non

Navigation rapide

Discussions similaires
Discussion Auteur Forum Réponses Dernier message
Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. : la série TV scarletneedle TV 979 27/08/2020 18h35
Marvel's Captain America : The First Avenger #2/2 michel Singles 0 06/12/2013 22h59
Marvel's Captain America: The First Avenger #1 scarletneedle Singles 2 01/11/2013 12h06
The Marvel's Project #4 scarletneedle Singles 1 26/11/2009 14h48
Marvel's robots zaitchick Retro - Hall of Heroes 10 05/05/2008 11h22


Fuseau horaire GMT +2. Il est actuellement 13h05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Version française #20 par l'association vBulletin francophone
Skin Design et Logos By Fredeur
Buzz Comics : le forum comics n°1 en France !