Précédent   Buzz Comics, le forum comics du monde d'après. > > Moovies, Télé & Jeux vidéo > TV

 
 
Outils de la discussion Modes d'affichage
  #11  
Vieux 05/06/2015, 15h57
Avatar de Magda
Magda Magda est déconnecté
Queen Mob
 
Date d'inscription: août 2013
Localisation: Belle Reve
Messages: 965
Magda change la caisse du Fauve
Une rumeur:

Citation:
Jason Statham Targeted to Play "Daredevil's" Bullseye

After going toe-to-toe with Vin Diesel and the Rock in "Furious 7" and trading insults with Melissa McCarthy in "Spy," could Jason Statham be targeting "Daredevil" lead Charlie Cox as his next on-screen opponent?

According to Latino Review, the action star has been seen meeting with Marvel Television brass about taking up residence in NYC's Hell's Kitchen as Bullseye, one of the most iconic and important villains in Daredevil's history. Though he has no superpowers, Bullseye is skilled at turning virtually any object into a lethal weapon. That, combined with his unerring accuracy, makes him one of the most dangerous foes Daredevil has ever faced.

CBR News has reached out to Marvel for comment. [UPDATE: Marvel currently has no comment on the rumor.]

Bullseye is just one villain rumored to be part of Marvel's "Daredevil" Season 2 plans. After focusing almost exclusively on Wilson Fisk, aka Kingpin, in Season 1, the Netflix series is reportedly set to cast its evil doers' net wider for the follow-up. Elektra (who follows on both the hero and villain's path), Mr. Fear and Mysterio (traditionally a Spider-Man foe) are also said to be up for consideration.

Source: http://www.comicbookresources.com/ar...evils-bullseye
Mouai, pas convaincue personnellement, je n'ai pas d'acteurs en tête pour le personnage, mais je trouve que l'acteur n'a pas la tête du psychopathe, je le vois toujours comme un good guy. Pour Elektra j'espère que ça se fera, mais c'est même sur à 100% vu qu'elle est demandée par tous les fans, Mr Fear serait une bonne idée et pour Mysterio, étant donné que c'est mon vilain fétiche de la galerie Spidey, je suis à 200% pour.
J'ai commencée à écrire ma critique de la saison 1, ça arrive.
__________________
"Si tous tiraient dans la même direction, le monde basculerait."
----------

"my feminism will be intersectional, or it will be bullshit." Kelly Sue Deconnick
“Conscience. Conscience is the ultimate measure of a man.” G. Willow Wilson
"Magneto would be all, "Mutants shall rule all" and Sex Giraffe would be all, "One second there, broski." Gail Simone
Réponse avec citation
 

Tags
daredevil, séries tv


Règles de messages
Vous ne pouvez pas créer de nouvelles discussions
Vous ne pouvez pas envoyer des réponses
Vous ne pouvez pas envoyer des pièces jointes
Vous ne pouvez pas modifier vos messages

Les balises BB sont activées : oui
Les smileys sont activés : oui
La balise [IMG] est activée : oui
Le code HTML peut être employé : non

Navigation rapide

Discussions similaires
Discussion Auteur Forum Réponses Dernier message
Community (Netflix) Mast TV 108 30/09/2022 21h49
Bone sur Netflix EsseJi TV 7 26/04/2022 19h15
The Old Guard (Netflix) scarletneedle TV 17 30/07/2020 09h29
The Punisher - Netflix Jeremiah TV 89 13/11/2019 09h32
Fin des Netflix-Marvel ? MULTIPLE MOI TV 4 01/09/2017 17h15


Fuseau horaire GMT +2. Il est actuellement 13h30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Version française #20 par l'association vBulletin francophone
Skin Design et Logos By Fredeur
Buzz Comics : le forum comics n°1 en France !