|
||||
|
||||
FML #2 (of 8)
Source Dark Horse
Strap in for another shot of satire and sincerity from an Eisner award-winning team. As Portland smolders, an airplane door falls from the sky, flinging Riley’s Mom into a trauma-induced reverie. This leads to a bizarre encounter with physicist Richard Feynman and ends with a gathering of middle-aged riot grrrls united to solve the murder that haunts them all. Meanwhile, the school conducts a dystopian shooter drill and Riley’s monstrous form shields his peers, casting a ludicrous light on modern horror. FML once again delivers a narrative as compelling as it is confronting. • Eight issue series. Creators Writer: Kelly Sue DeConnick Artist: David López Colorist: Cris Peter Letterer: Clayton Cowles Cover Artist: David López, Gene Ha Genre: Fantasy, Occult & Supernatural Publication Date: December 11, 2024 Format: FC, 32 pages; Miniseries Price: $4.99 Age range: 16+
|
||||
|
||||
Ne pas craquer et attendre le tp.
|
|
||||
|
||||
Pas pris le #1 donc tpb!
|
||||
|
||||
Je suis faible, j'ai craqué pour les deux premiers, et je ne regrette pas.
Couverture plastifiée, de nombreux bonus après la lecture, et surtout un histoire fun et rock n' roll, voilà 4,99€ bien investis. Un modèle que j'aimerai voir plus souvent. |
|
||||
|
||||
j avais pas vu passer.. mais la... ca me tente bien ce truc ....
|
||||
|
||||
Et encore, je trouve que ce que propose Lopez n'est pas assez mis en avant dans cette preview. Il tente des choses où il sort de sa zone de confort.
|
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|