|
||||
|
||||
![]() ![]() The final chapter of the most terrifying and personal Batman mystery is here! Still reeling from their last encounter with the three Jokers, Batman, Batgirl, and Red Hood discover the terrible truth about the Three Jokers’ plot. Will the caped crusaders have the strength needed to put an end to the maniacal menaces’ master plan once and for all, or will it be lights out for good? You won’t want to miss the stunning conclusion of Batman: Three Jokers as it completes its trajectory as the ultimate examination of The Joker and his never-ending conflict with Batman. Written by: Geoff Johns Art by: Jason Fabok, Brad Anderson 6.99 On Sale Date: Oct 27 2020 Page Count: 48 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Lu et euh autant graphiquement y a un sacré taff , autant sur le scenario... comme ca a ete si bien resumé plus tot : tout ca pour ca ?
Tout ce battage mediatique pour ca... N'est pas Alan Moore qui veut... |
|
||||
|
||||
Bah là encore j aimerais bien connaître l envers du décor pour ce projet. J arrive pas à croire que c était ça le plan de Johns depuis des années.
L impression qu on lui a dit de pas trop foutre le bordel avec des idées innovantes et de ranger les jouets même si on sait pas si c est dans la continuité ou non !! Après c est juste une pure supposition de ma part
|
|||
|
|||
Quand on lit et regarde les entrevues, on se rend compte qu'il aurait bien aimé développer Jason.
|
|
||||
|
||||
Le premier épisode laissait quand même envisager que le "Better Joker" serait bien Jason, oui.
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Entrevue très instructive.
|
![]() |