|
||||
|
||||
![]()
Source Newsarama
![]() ![]() (W) Kelly Thompson (A) David Lopez, Tríona Farrell (CA) Marco Checchetto, Bernard Chang SWIPE RIGHT, CAPTAIN MARVEL! Carol Danvers is back! Or is she? Devastated by her breakup with Rhodey, Carol can't seem to get back into her groove. Sure, monsters are still getting punched, but things are also getting missed...and boy, oh boy, is she grouchy. Before she can drive them fully insane, Carol's friends stage an intervention that looks a hell of a lot like speed dating. With friends like these, who needs enemies?! Featuring beloved Captain Marvel veteran artist David L pez! Rated T+ In Shops: Mar 17, 2021 SRP: $3.99 ![]() ![]() ![]() Une interview de David Lopez : ici.
|
||||
|
||||
He enfin revenu dans le présent. J'ai pas aimé l'épisode ou Ove et Enchantress les captures.
J'ai trouvé facile que la cité idéal de Ove ne prenne pas et qu'elles sentent direct le truc chelou (En même temps un enlévement en plus du luke cage sous influence). Mais aussi fin très dark. J'ai décroché mais je sortais de l'hosto. |
|
||||
|
||||
J'ai bien aimé aussi ce #27.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Captain Marvel #1 | Fletcher Arrowsmith | Singles | 17 | 07/01/2019 18h46 |
Marvel's Captain Marvel Prelude #1 | scarletneedle | Singles | 0 | 09/11/2018 17h35 |
Marvel Super Hero Adventures: Captain Marvel - Halloween Spooktacular #1 | scarletneedle | Singles | 0 | 20/10/2018 18h17 |
Generations: Captain Marvel & Captain Mar-Vell #1 | scarletneedle | Singles | 0 | 08/09/2017 17h50 |