|
![]() |
|
Outils de la discussion | Modes d'affichage |
|
|
||||
|
||||
![]()
Source AIPT
![]() ![]() ![]() Hoping to bring an end to the terrible tragedy that has struck Gotham, Batman and Robin descend into the hellish depths of Arkham Asylum seeking answers and come face-to-face with some of the city’s most nefarious criminals. Writer: Jeph Loeb Artist: Klaus Janson Colors: Dave Stewart Letters: Richard Starkings Release Date: October 30, 2024 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Je suis en train de me demander si c'était une si bonne idée que ça finalement, un dessinateur par épisode. Là, le changement de style entre Risso et Janson, on se demande si c'est le même titre.
|
|
||||
|
||||
Clair qu'entre Risso et Janson, c'est le grand écart malgré le même coloriste pour garder l'ambiance.
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Batman: The Long Halloween – The Last Halloween #1 (of 10) | scarletneedle | Singles | 3 | 21/09/2024 17h34 |
Batman: The Long Halloween Special #1 | scarletneedle | Singles | 0 | 14/09/2021 18h28 |