|
||||
|
||||
![]()
Source : AIPT
![]() It’s Clobberin’ Time all the time, as Ben Grimm teams up with heroes from across the Marvel Universe for BIG, FIST-POUNDING ACTION! But the stakes have never been higher! In this opening issue, Ben and the Incredible Hulk are stranded on a distant, ancient, alien world, where the duo must protect an ancient people against legions of Deviant hordes and ultimately face the wrath of a Celestial. Luckily, they have four fists between them! Written by: Steve Skroce Art by: Steve Skroce, Bryan Valenza Cover by: Steve Skroce Page Count: 28 Pages Release Date: March 29, 2023 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
The Thing et Hulk ensemble, dans un monde extra-terrestre, une ambiance comique, et voilà que je retrouve l'ambiance du top BD par Starlin et Wrightson.
|
|
||||
|
||||
Avec un Skroce bien solide, ça fait sacrément envie, un tel titre !
|
|
||||
|
||||
Bien content que cela sorte finalement
|
|
||||
|
||||
Pour le #2 j'ai préco la variant par Leonardo Romero, sauf qu'elle me dérange sur un point, avec ces cinq doigts de Ben.
![]() |
|
||||
|
||||
J'étais persuadé que c'était un one-shot... Ceci explique peut-être les retards ?
Je suis joie que ça sorte enfin ! ![]()
Modes d'affichage | |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Time Before Time #18 | scarletneedle | Singles | 0 | 01/11/2022 18h38 |
Time Before Time #15 | scarletneedle | Singles | 0 | 02/08/2022 21h32 |
Time Before Time #14 | scarletneedle | Singles | 1 | 05/07/2022 19h55 |
Time Before Time #4 | scarletneedle | Singles | 0 | 03/08/2021 18h10 |
Time Before Time #3 | scarletneedle | Singles | 2 | 07/07/2021 11h59 |