|
|
||||
|
||||
![]()
Source AIPT
![]() ![]() ![]() “Trial of the Amazons” part two! There’s been a murder on Themyscira, and the killer is still on the loose! Now it’s up to Nubia to play diplomat and detective as the other Amazon tribes are called in for questioning. Can she keep the peace long enough for the Contest to happen? She must, because Doom’s Doorway stands unguarded until a new champion is found! Written by: Vita Ayala, Stephanie Williams Art by: Alitha Martinez, Mark Morales, Romulo Fajardo Jr U.S. Price: 3.99 On Sale Date: Mar 8 2022 Page Count: 32 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
J'espère que la 1ère partie du crossover fait le point sur la mini-série car ne choper que le #6 c'est loin d'être l'idée du siècle...
|
||||
|
||||
Ah! Tu approches ce sentiment de frustration de vouloir commencer une série mais son introduction en back-up est dans un autre titre.
![]() |
![]() |
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Nubia And The Amazons #5 (Of 6) | scarletneedle | Singles | 1 | 13/02/2022 14h09 |
Nubia And The Amazons #4 (Of 6) | scarletneedle | Singles | 0 | 14/01/2022 20h35 |
Nubia And The Amazons #1 (Of 6) | scarletneedle | Singles | 2 | 16/10/2021 23h36 |
Odyssey of the Amazons #6 | scarletneedle | Singles | 0 | 16/06/2017 19h10 |