|
|
||||
|
||||
![]()
Source Adventures In Poor State
![]() ![]() Dick Grayson has inherited Alfred’s fortune, a puppy, and a whole lot of questions. Who is Mayor Zucco, and what is her relation to the man who murdered Dick’s parents? What sinister plans does Blockbuster have for Blüdhaven? What kind of dog food is best for a three-legged puppy? To answer these questions, Dick’s going to need a little help from his friends—past and present. Writer: Tom Taylor Artist: Bruno Redondo, Adriano Lucas Release Date: April 20, 2021 ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Source Adventures In Poor State
![]() ![]() Dick Grayson has inherited Alfred’s fortune, a puppy, and a whole lot of questions. Who is Mayor Zucco, and what is her relation to the man who murdered Dick’s parents? What sinister plans does Blockbuster have for Blüdhaven? What kind of dog food is best for a three-legged puppy? To answer these questions, Dick’s going to need a little help from his friends-past and present. Written by Tom Taylor Pencils Bruno Redondo Inks Bruno Redondo Colored by Adriano Lucas Cover by Rafael Grassetti, Bruno Redondo Release Date: April 20, 2021 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ils sont pas mignons ces deux là?
![]() |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
C'est bien le second numéro écrit par Tom Taylor ? Si oui dommage de gâcher des planches pour refaire un nouvel historique du passé du personnage.
|
|
||||
|
||||
j'aime bien le nom de la pizzeria
|
||||
|
||||
Le vendeur aussi ! ^^ Il ne manque que la chemise hawaienne ! |
|
||||
|
||||
Elles sont très belles ces planches dites donc !!!
|
![]() |
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Nightwing #29 | scarletneedle | Singles | 0 | 19/09/2017 08h43 |
Nightwing #28 | scarletneedle | Singles | 0 | 01/09/2017 17h57 |
Nightwing #27 | scarletneedle | Singles | 0 | 11/08/2017 20h19 |