|
|
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
![]()
Source Comic Book
![]() Written by DAN SLOTT & CHRISTOS GAGE Penciled by PETE WOODS Cover by PETE WOODS IT’S A NEW IRON MAN FOR A NEW YEAR! The future is now! Artificial Intelligences present a clear and present danger to humanity and must be brought to heel! The Robot Rebellion battles for the establishment of robot rights! And Arno Stark IS Iron Man!
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Force Works le retour!
![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ouais donc c'est une mini-série event avec plein de tie-ins, je risque de faire l'impasse avant le nouveau relaunch...
|
||||
|
||||
C'est typique des big two. Sur le papier un concept intéressant, et c'est coupé dans son élan à vouloir en faire trop.
|
|
|||
|
|||
Elle est très moche l'armure d'Iron Man. Les épaulettes en écrou sont clairement trop imposantes, aucune finesse dans le trait. Loin de la version de Trimpe et BWS :
![]() |
|
||||
|
||||
C'est vrai que ça doit être encombrant... Mais ce serait marrant qu'il y ait un raté dans les premières pages à cause de ce design et qu'il vire les écrous pour le reste de la série. Un peu comme la cape de Nomad pour ceux qui s'en souviennent...
|
|
||||
|
||||
Source Marvel Previews
![]() DAN SLOTT & CHRISTOS GAGE (W), PETE WOODS (A/C) CONNECTING VARIANT COVER BY SIMONE BIANCHI VARIANT COVER BY SUPERLOG VARIANT COVER by RON LIM VARIANT COVER BY INHYUK LEE PARTY VARIANT COVER by Nick Roche PREMIERE VARIANT COVER BY PETE WOODS MARVELS X VARIANT COVER BY CHRISTIAN WARD GEAR DESIGN VARIANT COVER ALSO AVAILABLE * The future is now! Artificial Intelligences presents a clear and present danger to humanity and must be brought to heel! * The Robot Rebellion battles for the establishment of robot rights! * And Arno Stark IS Iron Man! Plus: Pete Woods' main cover art will feature a 5th Color Flourescent Ink treatment. 32 pages, $4.99. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Source Newsarama
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() DAN SLOTT & CHRISTOS GAGE (W) • PETE WOODS (A/C) • The future is now! Artificial Intelligences presents a clear and present danger to humanity and must be brought to heel! • The Robot Rebellion battles for the establishment of robot rights! • And Arno Stark IS Iron Man! PLUS! Pete Woods’ main cover art will feature a 5th Color Flourescent Ink treatment! 32 PGS./Rated T+ …$4.99 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
2020 sera bel et bien encore l'année de la Variant Cover pour faire gonfler artificiellement le nombre de précommandes chez Marvel...
L'ère Cebulski, quel changement...ou pas... ![]()
|
||||
|
||||
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
News Boom | EsseJi | News VO | 21 | 14/12/2021 20h43 |
News IDW | EsseJi | News VO | 32 | 01/12/2021 11h38 |
DC janvier 2020 | scarletneedle | Sollicitations éditeurs | 10 | 19/10/2019 21h22 |