|
||||
|
||||
![]()
Source Image Comics
![]() ![]() ![]() Arriving: July 16, 2025 Lunar Code: 0425IM393 Page Count: 32 Cover price: $3.99 A mysterious force threatens to turn the tide of the Civil War by handing the Confederacy an unthinkable victory! The only ones standing in its way? The immortal, amoral Simon Pure and the enigmatic new American Myth known as the Northerner. But can these two unlikely soldiers put aside their differences long enough to stop a catastrophe? And how does this battle in the past connect to Geiger’s wasteland of the future? History is about to be rewritten—but by whom? Writer Geoff Johns Artists Bryan Hitch, Andrew Currie, Brad Anderson Cover A Bryan Hitch, Andrew Currie, Brad Anderson Cover B Duncan Fegredo Cover C Brad Anderson ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Profonde inspiration...
Bryan Hitch est le seul artiste régulier depuis le lancement de la franchise à faire tout son titre sans fill-in et sans attente... Dites cette phrase il y a un peu plus de 10 ans à quelqu'un et il vous riait au nez... Et cette qualité qui ne faiblit pas!
|
|||
|
|||
Effectivement, je n'y avais pas pensé mais c'est vrai.
Déjà 13 numéros. Après au regard de sa performance, je pense qu'il "kiff" ce qu'il est en train de créer et que le projet trotte dans la tête des auteurs depuis un petit moment... |
![]() |
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Redcoat #11 | scarletneedle | Singles | 3 | 23/03/2025 06h45 |
Redcoat #10 | scarletneedle | Singles | 3 | 15/02/2025 22h40 |
Redcoat #9 | scarletneedle | Singles | 6 | 04/01/2025 15h11 |
Redcoat #8 | scarletneedle | Singles | 3 | 23/11/2024 19h42 |