|
||||
|
||||
![]()
Source DC Comics
![]() ![]() ![]() Written by Chip Zdarsky Art and cover by Carmine Di Giandomenico Variant cover by Greg Capullo and Jonathan Glapion 1:25 variant by Gerald Parel 1:50 foil variant by Greg Capullo and Jonathan Glapion $4.99 US | 40 pages | Variant $5.99 US (All covers card stock) ON SALE 1/18/22 ![]() ![]()
|
||||
|
||||
C'est beau mais bon, l'intérêt du truc...
|
|
||||
|
||||
Batman Begins qui ne porte pas son nom...
J'adore l'artiste mais ça peut attendre.
|
||||
|
||||
Je n'avais pas capté le 1 of 10 en couverture principale jusqu'à ce je fasse mes précommandes chez Archonia où c'était listé dans le titre...
Clair que ce ne sera pas en single si ça doit se faire...
|
||||
|
||||
Source Newsarama
![]() ![]() ![]() Written by Chip Zdarsky Art and cover by Carmine Di Giandomenico Variant cover by Greg Capullo and Jonathan Glapion 1:25 variant by Gerald Parel 1:50 foil variant by Greg Capullo and Jonathan Glapion $4.99 US | 40 pages | Variant $5.99 US (All covers card stock) ON SALE 1/18/22 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Une interview de Chip Zdarsky : ici.
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Outils de la discussion | |
Modes d'affichage | |
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
Batman: White Knight #3 | scarletneedle | Singles | 3 | 04/12/2017 11h21 |