|
||||
|
||||
![]()
Source AIPT
![]() BREAKING UP IS SUPER HARD TO DO! America’s sweetest situationship breaks hearts—including Aqualad’s and Wonder Girl’s own!—when Garth realizes a part of him isn’t fully in it with Donna. To heal the wounds, Wally invites Garth and Roy to a sleepover at his folks’ home, where Aqualad opens up about his fluid sexuality. Meanwhile, Mal assists Bumblebee in an unexpected battle, giving him a taste of the Teen Titan he could be… Written by: Mark Waid Art by: Emanuela Lupacchino, Jordie Bellaire Cover by: Chris Samnee, Mat Lopes Page Count: 32 Pages Release Date: October 10, 2023 ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Esseji m'a dit hier que ce serait compilé en tpb avec marqué volume 1 : s'il y a une suite (par la même équipe), je suis preneur!
|
|
![]() |
||||
Article | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
World’s Finest: Teen Titans #3 (of 6) | scarletneedle | Singles | 0 | 08/09/2023 22h11 |
World’s Finest: Teen Titans #2 (of 6) | scarletneedle | Singles | 0 | 04/08/2023 19h49 |
World’s Finest: Teen Titans #1 | EsseJi | Singles | 21 | 16/04/2023 09h50 |